کد خبر : 180159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است

سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به آسیب مواد مخدر گفت: سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است. دکتر”علی زینی وند” امشب 27 بهمن ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر کشور نقایصی دارد و پیشرفت هایی نیز داشته، اظهار کرد:

سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به آسیب مواد مخدر گفت: سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است.

دکتر”علی زینی وند” امشب 27 بهمن ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر کشور نقایصی دارد و پیشرفت هایی نیز داشته، اظهار کرد: در بحث مواد مخدر بیشتر تمرکز ما بر درمان است آن هم درمان ناقص که ناگزیر باید باشد اما تجارب موفقی نبوده است.

وی افزود: اعتبارات نیست و برخی کارها در استان ها ناقص می ماند و مسئله دیگر این است اهداف برنامه های تدوین شده خیلی به بدنه ستادهای استانی سرایت نمی کند.

زینی وند تصریح کرد: باید کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعال باشند و بحث پیشگیری را برجسته کنیم که کار آموزش و پرورش در طرح یاری گران زندگی در همین زمینه است.

استاندار کرمان بیان کرد: اکنون آسیب مواد مخدر در مدارس مرتبا تصاعدی و رو به افزایش است و سن اعتیاد رو به کاهش و در همه طبقات اجتماعی است.

وی افزود: خطر اعتیاد فراگیر و در کل جامعه است و با کارهای کلیشه ای نمی توان کاری کرد و باید از همه ظرفیت ها برای مبارزه با این معضل استفاده کرد.

زینی وند با بیان اینکه در این دوره شورای مبارزه با مواد مخدر در تهران هدفمند کار شده، اما در استان ها عملیاتی نمی شود، تصریح کرد: باید در کمیته مشارکت ها، سمن ها را فعال کنیم که از ما موفق تر عمل می کنند.

وی با اشار به اینکه در بحث اعتبارات باید مکاتبه و مطالبه کرد، گفت: اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اداره کل زندان ها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و رسته هایی تعریف شود که در راستای اهداف اولیه اردوگاه باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها