کد خبر : 190147
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

شبکه رادیویی پشتیبانی مدیریت بحران استان کرمان راه‌اندازی شد

شبکه رادیویی پشتیبانی مدیریت بحران استان کرمان راه‌اندازی شد

ایسنا/کرمان شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران برای اولین بار در کشور در استان کرمان راه‌اندازی شد. به گزارش ایسنا، “مصطفی آیت‌الهی‌موسوی” معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان صبح امروز ۲۰ بهمن‌ماه در آئین افتتاح شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران استان کرمان گفت: متاسفانه استان کرمان پرحادثه خیزترین استان کشور است. وی با اشاره به تجربه استان

شبکه رادیویی پشتیبانی مدیریت بحران استان کرمان راه‌اندازی شد

ایسنا/کرمان شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران برای اولین بار در کشور در استان کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، “مصطفی آیت‌الهی‌موسوی” معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان صبح امروز ۲۰ بهمن‌ماه در آئین افتتاح شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران استان کرمان گفت: متاسفانه استان کرمان پرحادثه خیزترین استان کشور است.

وی با اشاره به تجربه استان در زلزله راور در چند سال پیش ادامه داد: در آن حادثه ارتباطات ما با اختلال روبرو شد لذا به دنبال رفع این مشکل برآمدیم و در حال حاضر شبکه رادیویی که امروز افتتاح می‌شود ارتباط بین پایگاه‌های امدادی، فرمانداری‌ها و … حتی برخی از استان‌ها و مرکز کشور برقرار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان بیان کرد: این شبکه رادیویی پشتیبان مدیریت بحران برای اولین بار در کشور در استان کرمان راه‌اندازی شد. استان کرمان به عنوان یک استان پیشرو و قوی در این زمینه خواهد بود و استان کرمان با همه پایگاه‌های هلال احمر کشور می‌تواند در زمان بحران ارتباط برقرار کند.

وی بیان کرد: ۵.۵ میلیاد تومان میزان هزینه‌های این طرح است.

به گزارش ایسنا، “رضا فلاح” مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به پروژه‌های که در استان کرمان در دیروز و امروز افتتاح می‌شود، عنوان کرد: ارزش پروژه‌های که در این دو روز افتتاح شده است، ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به شبکه رادیویی پشتیبانی مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: ۶ ماه برای راه اندازی این شبکه تلاش شده است.

به گزارش ایسنا، “مهدی ولی‌پور” رییس سازمان امداد و نجات کشور نیز در این جلسه هماهنگی در زمان بحران یکی از اصول اولیه امداد و نجات دانست و گفت: دیجیتال کردن سیستم ارتباطی جمعیت هلال احمر از دو سال اخیر آغاز شده و رو به توسعه است.

وی مرتبط کردن سیستم‌های ارتباطی با یکدیگر را یکی دیگر از اقدامات در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور برشمرد و اظهار کرد: هر چه این ارتباط قوی‌تر باشد ما می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین امدادرسانی را انجام دهیم.

رییس سازمان امداد و نجات کشور بیان کرد: استان کرمان در ۱۰ ماهه اخیر بیشترین امداد و نجات و رهاسازی را داشته به‌طوری که ۱۴ درصد حوادث کشور را جمعیت هلال احمر استان کرمان پوشش داده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها