کد خبر : 180685
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

شناسایی 148 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه

شناسایی 148 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 148 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 نقطه حادثه خیز جاده‌های استان ایمن سازی شده است. فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 148 نطقه حادثه خیز در جاده‌های استان شناسایی شده، افزود:

شناسایی 148 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 148 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 نقطه حادثه خیز جاده‌های استان ایمن سازی شده است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 148 نطقه حادثه خیز در جاده‌های استان شناسایی شده، افزود: این تعداد سال گذشته 102 مورد بود که امسال نقاط جدیدی که بستر حادثه خیزی زیادی داشتند به آن اضافه شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال طی دو مرحله، حادثه خیزی 24 نقطه مرتفع شد که اقداماتی از جمله اصلاح هندسی، آشکارسازی و ایمن سازی برای آنها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه رفع نقاط حادثه خیز استان نسبت به سال قبل هم یاد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 16 نقطه را اصلاح کردیم.

کرمی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری که برای رفع نقاط حادثه خیز وجود دارد، یادآور شد: اصلاح نقاط حادثه خیز را اولویت بندی کردیم و نقاطی که میزان حوادث رانندگی بیشتری دارد را در اولویت قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های کرمانشاه سال آینده نیز در برنامه است، اما اینکه بتوانیم چه تعداد نقطه را اصلاح کنیم به میزان اعتبارات تخصیص یافته بستگی دارد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، برای سایر نقاط که به دلیل محدودیت اعتبارات امکان اصلاح وجود ندارد، اقداماتی مانند آشکارسازی برای کاهش حوادث انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها