کد خبر : 124702
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

شهر زنجان پذیرای مهمانان نوروزی نیست

شهر زنجان پذیرای مهمانان نوروزی نیست

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان تاکید کرد در نوروز سال ۱۴۰۰ زنجان پذیرای هیچ مهمانی نخواهد بود. رضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: هنوز با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و مردم خیال نکنند که شرایط فعلی به معنای اتمام کروناست بلکه هنوز بیمار بستری در بیمارستان‌ها تحت درمان بوده و تعداد زیادی بیمار کرونایی

شهر زنجان پذیرای مهمانان نوروزی نیست

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان تاکید کرد در نوروز سال ۱۴۰۰ زنجان پذیرای هیچ مهمانی نخواهد بود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: هنوز با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و مردم خیال نکنند که شرایط فعلی به معنای اتمام کروناست بلکه هنوز بیمار بستری در بیمارستان‌ها تحت درمان بوده و تعداد زیادی بیمار کرونایی نیز در منازل در قرنطینه به‌سر می‌برند؛ به همین خاطر انتظار داریم مردم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری‌گر مدافعان سلامت باشند.

وی تصریح‌کرد: براساس اعلام ستاد کرونا سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است ولی این بدان معنا نیست که خانواده‌ها بار سفر به شهرهای زرد و آبی را ببندد و راهی جاده‌ها شوند؛ چراکه هر سفر می‌تواند باعث ابتلای تعداد بیشتر افراد به این بیماری شود.

فرماندار زنجان، با تاکید بر اینکه در زنجان علی‌رغم میل باطنی پذیرای هیچ مسافر نوروزی نخواهیم بود، افزود: خانواده‌ها نیز سعی کنند دیدو بازدید خود را در فضای مجازی انجام دهند تا روزهای بعد از عید شاهد بروز پیک‌های بدتر از گذشته نشویم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها