کد خبر : 189054
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

عدالت در داوری شعار اصلی جشنواره ابوذر است

عدالت در داوری شعار اصلی جشنواره ابوذر است

ایسنا/لرستان مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان می‌گوید: عدالت در داوری شعار اصلی جشنواره ابوذر است. رضا مریدی‌اصل در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان که بیستم بهمن ماه در سالن پردیس اجتماعات آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: در ۹ قالب ۴۵۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال گذشته از

عدالت در داوری شعار اصلی جشنواره ابوذر است

ایسنا/لرستان مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان می‌گوید: عدالت در داوری شعار اصلی جشنواره ابوذر است.

رضا مریدی‌اصل در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان که بیستم بهمن ماه در سالن پردیس اجتماعات آیت‌الله کمالوند برگزار شد، اظهار کرد: در ۹ قالب ۴۵۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی خوبی برخوردار بود.

وی ادامه داد: ۱۳۰ گزارش، ۱۰۳ مقاله و یادداشت، ۱۰۲ گزارش خبری، ۷۸ تیتر، ۳۷ خبر، ۵۱ مصاحبه، ۱۸ عکس، شش اینفوگرافی و سه موشن‌گرافی ارسال شد.

مریدی‌اصل اضافه کرد: امسال امر به معروف و نهی از منکر بخش جانبی این جشنواره بود که از ۴۰ اثر جداگانه ارسالی چهار اثر منتخب و هشت نفر شایسته تقدیر شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه در جشنواره ابوذر ۲۱ برگزیده داریم، تصریح کرد: نفرات اول هر بخش به جشنواره سراسری ابوذر راه خواهند یافت.

وی تاکید کرد: عدالت در داوری شعار اصلی این جشنواره است و بر این اساس داوران از خارج استان انتخاب شدند.

مریدی‌اصل با اشاره به اجرای طرح معرفی هر هفته یک شهید لرستانی، افزود: خوشبختانه اصحاب رسانه در این راستا خیلی کمک می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها