کد خبر : 121578
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

عواید هیچ موقوفه‌ای در راستای ترویج مهدویت نیست

عواید هیچ موقوفه‌ای در راستای ترویج مهدویت نیست

ایسنا/فارس مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس بیان کرد: اگرچه موقوفات زیادی در کشور داریم اما برای امام زمان موقوفه خاصی که عواید آن در راستای ترویج مهدویت هزینه شود نداریم، در حالی که همه کاره حضرت حجت است. حجت‌الاسلام علیرضا حدائق ضمن تبریک اعیاد پیش رو از آغاز اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مسجد قدس شیراز از

عواید هیچ موقوفه‌ای در راستای ترویج مهدویت نیست

ایسنا/فارس مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس بیان کرد: اگرچه موقوفات زیادی در کشور داریم اما برای امام زمان موقوفه خاصی که عواید آن در راستای ترویج مهدویت هزینه شود نداریم، در حالی که همه کاره حضرت حجت است.

حجت‌الاسلام علیرضا حدائق ضمن تبریک اعیاد پیش رو از آغاز اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مسجد قدس شیراز از نخستین سه‌شنبه ١٤٠٠ خبر داد و گفت: این موضوع موجب از غربت بیرون آوردن مسجد قدس خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد مهدویت فارس، حدائق بیان اینکه همانگونه که مردم برای ائمه معصومین اهتمام دارند باید در سطح بالاتر و برای امام زمان نیز این مهم رقم بخورد، تاکید کرد: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم و طفره نرویم، چرا که که حرفمان اثر نمی‌کند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس با بیان اینکه مامور به وظیفه‌ایم نه نتیجه، عنوان کرد: ما باید به تکلیف عمل کنیم و این درسی است که سیدالشهدا به بشر آموخت؛ لذا باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم حتی اگر به ظاهر اثر نکند.

حدائق با بیان اینکه امام حسین(ع) هر جا مخاطبی می‌دید با او صحبت می‌کرد، اساس خلقت را معرفت دانست و گفت: هر جا تخلفی ایجاد می‌شود ناشی از بی معرفتی است.

او همچنین با بیان اینکه اگر کسی به وظایف بندگی عمل کند قطعا خداوند پاسخ خواهد داد، راه برون رفت از همه معضلات را روی آوردن به خداوند دانست و گفت: مشکلات اقتصادی زمانی مرتفع خواهد شد که بندگان، بندگی کنند.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از بنیاد مهدویت پرداخت و با اشاره به ویژه برنامه های استانی بنیاد مهدویت، عنوان کرد: نخستین ویژه برنامه پویش وقف مهدوی است که با همکاری اداره کل اوقاف برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق افزود: یک دغدغه که وجود دارد و آن این است که اگر بنا است فعالیتی برگزار شود یک سرمایه‌هایی نیاز است که بتوان بر اساس آن تدوین انجام داد، این پویش به این خاطر است که اگر شخصی خواست کمکی انجام دهد در زمینه‌های آموزشی، درمانی و غیره به نام امام زمان(ص) انجام دهد.

او توسعه با اشاره به گسترش سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: تاکنون این برنامه به صورت منسجم اجرا نشده اما این مهم را با پویش جشن خانگی مهدوی آغاز کرده‌ایم.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس عنوان کرد: سامانه‌ای با همکاری معاونت فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) طراحی خواهد شد تا افراد بتوانند تمام اطلاعات را دریافت کنند.پانزدهمین دوره مسابقه کتابخوانی نسیم انتظار را خواهیم داشت که در ادارات و ویژه عموم مردم برگزار خواهد شد.

حدائق با اشاره به طرح حمایت معیشتی مهدویت نیز بیان کرد: این طرح با دستور مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی انجام شد که تاکنون حدود ۱۲ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها