کد خبر : 127136
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

غرفه کودک و نوجوان در باغ فین کاشان راه اندازی شد

غرفه کودک و نوجوان در باغ فین کاشان راه اندازی شد

مدیر پایگاه باغ فین کاشان از راه اندازی غرفه کودک و نوجوان همزمان با تعطیلات نوروز در این مجموعه تاریخی خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، سمیه فرهادی اظهار کرد: غرفه کودک و نوجوان با همکاری موسسه دارالقرآن کاشان برپا شده است که روزانه بیش از یک هزار خردسال و کودک

غرفه کودک و نوجوان در باغ فین کاشان راه اندازی شد

مدیر پایگاه باغ فین کاشان از راه اندازی غرفه کودک و نوجوان همزمان با تعطیلات نوروز در این مجموعه تاریخی خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، سمیه فرهادی اظهار کرد: غرفه کودک و نوجوان با همکاری موسسه دارالقرآن کاشان برپا شده است که روزانه بیش از یک هزار خردسال و کودک ازشهرهای مختلف را پذیرایی می‌کند.

وی افزود: این ایستگاه باهدف آشنایی کودکان با آداب و رسوم، آیین های سنتی و بناهای تاریخی کاشان برپا شده و تا پایان نوروز همه روزه برپا خواهد بود.

مدیر پایگاه باغ فین کاشان، تصریح کرد: واحد کودک و نوجوان مجموعه تاریخی باغ فین برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای آموزش و انتقال فرهنگ و تمدن ایران به کودکان و نوجوانانی را دارد که جهت مسافرت مهمان کاشان شده‌اند.

فرهادی گفت: شرکت کنندگان، نقاشی‌هایی را با موضوع عید نوروز باستانی و بناهای تاریخی کاشان رسم می کنند. همچنین برگزاری مسابقه، پرسش و پاسخ، انتخاب بهترین نقاشی همرا با جایزه و نصب آن ازبرنامه های جانبی در این غرفه است.

به گزارش ایسنا، در مرحله اول سفرهای نوروزی، بیش از 370 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از مکان‌های دیدنی و تاریخی کاشان از جمله باغ موزه فین، تپه‌های سیلک، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، مسجد آقابزرگ و خانه های تاریخی طباطبایی ها، عباسیان و بروجردی‌ها و جاذبه‌های طبیعی دیدن کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها