کد خبر : 132751
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

فعالان حوزه حمل‌ونقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند

فعالان حوزه حمل‌ونقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: فعالان حوزه حمل‌ونقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند. اسد عبدالهی در مراسم بهره‌برداری از پایانه بار اختصاصی کاوه خرم‌آباد که امروز ۲۵ اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دو سال اخیر زحمات زیادی متحمل شد، اظهار کرد: سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای کشور و

فعالان حوزه حمل‌ونقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: فعالان حوزه حمل‌ونقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند.

اسد عبدالهی در مراسم بهره‌برداری از پایانه بار اختصاصی کاوه خرم‌آباد که امروز ۲۵ اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دو سال اخیر زحمات زیادی متحمل شد، اظهار کرد: سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای کشور و لرستان سال‌های بسیار سختی بود سیل، کرونا و تحریم‌های ظالمانه در این دو سال مشکلاتی را به وجود آورد و یکی از اداراتی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم در همه این بحران‌ها زحمات زیادی کشید، راهداری بود.

وی با اشاره به نقش اساسی رانندگان در کشور، تصریح کرد: فعالان حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه رانندگان ناوگان سنگین نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند اگرچه ممکن است دولت نتواند به نحو مطلوب قدردان این قشر زحمتکش باشد اما یقیناً خداوند متعال قدردان آن‌هاست.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بخش حمل‌ونقل جاده‌ای همیشه در مواقع نیاز پیش‌قدم بوده است در حال حاضر از نظر ذخیره کالاهای اساسی در استان وضعیت مطلوبی داریم ولی نیاز است فعالان حمل‌ونقل برای حمل کالا از بنادر باز هم پیشگام شوند.

عبدالهی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری شرکت مسلم بار در احداث پایانه بار اختصاصی کاوه خرم‌آباد از نظر کمی و کیفی در استان بی‌نظیر و نماد مشارکت بخش خصوصی برای ساماندهی نیازهای جامعه است که با توجه به مشکل بیکاری در غرب کشور، امیدواریم با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان فضا برای حضور فعال‌تر بخش خصوصی فراهم شود.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: جابجایی کالا در کشور و دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه صنایع مرهون حمل‌ونقل هستند از طرفی راه به‌عنوان شریان حیاتی و حمل‌ونقل به مثابه خون است و همین می‌تواند جایگاه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را نشان دهد.

وی بیان کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دو حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی و پایانه‌های کالا در حوزه سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی حمایت می‌کند که در این راستا استان لرستان نیز از پایانه بار اختصاصی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بهره‌مند شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با قدردانی از شرکت مسلم بار، افزود: امروز با افتخار در لرستان این اتفاق مهم رقم خورد و پایانه بار اختصاصی کاوه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۳۰ نفر به بهره‌برداری رسید تا در کنار پایانه دولتی به فعالیت بپردازد.

گفتنی است، فریدون کاوه مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل مسلم بار، مجری و سرمایه‌گذار این پروژه نیز به طراحی ساختمان اداری، رفاهی، پارکینگ خودروهای سنگین و فضای سبز در این مجموعه اشاره کرد و گفت: با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و به‌عنوان سرباز در صف مقدم اقتصاد خواهیم بود.

در ادامه آیین افتتاح این پایانه بار با حضور مسئولان استانی و صنوف حمل‌ونقل برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها