کد خبر : 116201
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

فعالیت‌های اصلاحی در کاهش بازگشت به زندان اثرگذار است

فعالیت‌های اصلاحی در کاهش بازگشت به زندان اثرگذار است

ایسنا/فارس مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: فعالیت‌های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد. محمود قربانی عنوان کرد: حرفه آموزی و اشتغال از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها در اجرای فعالیت‌های اصلاحی برای زندانیان و خانواده‌های آنان است و انجمن حمایت زندانیان علاوه بر اشتغالزایی برای

فعالیت‌های اصلاحی در کاهش بازگشت به زندان اثرگذار است

ایسنا/فارس مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: فعالیت‌های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد.

محمود قربانی عنوان کرد: حرفه آموزی و اشتغال از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها در اجرای فعالیت‌های اصلاحی برای زندانیان و خانواده‌های آنان است و انجمن حمایت زندانیان علاوه بر اشتغالزایی برای خانواده‌های زیرپوشش، به دنبال ایجاد اشتغال برای زندانیان در داخل زندان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های فارس، قربانی افزود: ظرف یک هفته گذشته، با همکاری یکی از کارآفرینان شیراز و انجمن حمایت زندانیان در راستای اشتغالزایی برای زندانیان، زمینه اشتغال ۱۲ زندانی در بیرون از زندان فراهم شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اضافه کرد: با حضور یکی دیگر از کارآفرینان در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز و بازدید از کارگاه‌های اشتغال و نشست تخصصی با رئیس مجتمع مقرر شد زمینه اشتغال نشسته برای ۲۰۰ نفر از زندانیان فراهم شود.

قربانی اظهار کرد: این کارآفرین شیرازی متعهد گردید که برای زندانیان در رشته‌های مختلف حرفه آموزی دارای بازار کار،کلاس آموزشی برگزار می‌کند تا مهارت لازم را کسب کنند و در کارگاه‌های اشتغالزایی مشغول به کار  شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز عنوان کرد: این فعالیت‌های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها