کد خبر : 122049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

فعالیت ۳ تیم موساد در اردوگاه “الهول” سوریه در پوشش نهادهای بشردوستانه

فعالیت ۳ تیم موساد در اردوگاه “الهول” سوریه در پوشش نهادهای بشردوستانه

جبار المعموری اتحادیه علمای مسلمان دیالی اعلام کرد، اطلاعاتی درخصوص فعالیت سه تیم موساد در اردوگاه “الهول” سوریه در اختیار دارد. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، جبار المعموری، رئیس اتحادیه علمای مسلمان دیالی خاطرنشان کرد، سه تیم موساد تحت پوشش نهادهای انسانی در اردوگاه “الهول” فعالیت می‌کنند اما در واقع عناصر

فعالیت ۳ تیم موساد در اردوگاه "الهول" سوریه در پوشش نهادهای بشردوستانه
جبار المعموری

اتحادیه علمای مسلمان دیالی اعلام کرد، اطلاعاتی درخصوص فعالیت سه تیم موساد در اردوگاه “الهول” سوریه در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، جبار المعموری، رئیس اتحادیه علمای مسلمان دیالی خاطرنشان کرد، سه تیم موساد تحت پوشش نهادهای انسانی در اردوگاه “الهول” فعالیت می‌کنند اما در واقع عناصر اطلاعاتی هستند که مأموریت اصلی آنها عضوگیری جوانان در باندهای مختلف و حمایت و پشتیبانی از آنها است.

المعموری در ادامه افزود، حضور عناصر موساد در اردوگاه “الهول” سوریه از وجود برنامه‌های دیگری علیه منطقه به ویژه عراق حکایت دارد.

وی همچنین تصریح کرد، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که حملات اخیر، توسط تروریست‌های مستقر در اردوگاه الهول انجام شد و این یعنی طرح‌ها و برنامه‌ها واضح و مشخص است و موساد در آن دست دارد.

رئیس اتحادیه علمای مسلمان دیالی اظهار داشت، اردوگاه “الهول” به میدان آزمایش سرویسهای اطلاعاتی جهانی برای هدف قرار دادن امنیت منطقه از جمله عراق تبدیل شده است و این امر دلیل حمایت آمریکا از این اردوگاه است که هزاران داعشی در آن مستقر هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها