کد خبر : 197418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

فن پوکمون کیک کوچک ایوی شایان ستایش درست می کند

فن پوکمون کیک کوچک ایوی شایان ستایش درست می کند

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي یکی از طرفداران پوکمون ویدیویی را از آنها به اشتراک می گذارد که در آن یک کیک کوچک غول پیکر و در عین حال شایان ستایش هیولای جیبی Eevee برای جشن تولد خود درست می کنند. وقتی صحبت از فرنچایز Pokemon به میان می

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي یکی از طرفداران پوکمون ویدیویی را از آنها به اشتراک می گذارد که در آن یک کیک کوچک غول پیکر و در عین حال شایان ستایش هیولای جیبی Eevee برای جشن تولد خود درست می کنند.

وقتی صحبت از فرنچایز Pokemon به میان می آید، یکی از محبوب ترین هیولاهای جیبی Eevee است. این موجود در نسل اول سری معرفی شد و پوکمونی است که بیشترین تکامل را در تمام بازی‌ها دارد، با تنوع کافی برای قرار گرفتن در هر تیمی.

Pokemon Fan Makes Adorable Eevee Cupcake

Eevee آنقدر محبوب است که نسخه مخصوص به خود را از بازی های Let’s Go در کنار طلسم Pokemon Pikachu دریافت کرده است و فرم Gigantamax خود را در Pokemon Sword and Shield و همچنین کالاهای زیادی بر اساس آن دارد. یکی از طرفداران Eevee حتی تصمیم گرفت از این موجود برای جشن تولد خود استفاده کند.

یک Redditor معروف به miscellaneousmao کلیپی از آنها به اشتراک گذاشت که یک کیک بزرگ Eevee برای روز کیک خود درست می کنند. این ویدیو با ساختن پایه توسط نانوا شروع می شود و سپس مقدار مناسبی از مایه کیک را می گذارد تا به عنوان یال پوکمون عمل کند. سر و دم هیولای جیبی که از کیک و فراستینگ ساخته شده است با کمک چوب های پوکی اضافه می شود. گوش ها و یک کلاه کوچک از کیک نیز روی دسر قرار می گیرد، همراه با چشم، بینی و گونه های سرخ شده. در نهایت، کل چیز با یک شمع طلایی پوشانده می شود. کاپ کیک شایان ستایش است و راهی خوب برای جشن تولد یک طرفدار پوکمون است.

شیرینی ای که مائو متفرقه درست کرد طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیاری از Redditors اظهار داشتند که کیک Pokemon شایان ستایش است، با یکی از نظر دهندگان گفت که برای خوردن آن خیلی بامزه است. بسیاری از کاربران تولد متفرقه مائو را تبریک گفتند و برخی اشاره کردند که تولد آنها نیز بود. یکی از طرفداران غذای پخته شده، برای روز کیک خود در سال آینده، یکی را درخواست کرد، در حالی که دیگران این واقعیت را تحسین کردند که Eevee فقط با استفاده از فراستینگ و بدون فوندانت ساخته شده است.

نانوایان غیر از متفرقه مائو از سری RPG الهام می گیرند. یکی از کاربران Reddit به نام PigeonGoddess تصاویری از کیک پوکمون را که برای تولد دخترش درست کرده بود به اشتراک گذاشت. کالای پخته شده بر اساس Gigantamax Alcremie بود و شامل هر لایه از طرح هیولای جیبی بود که در Sword and Shield دیده می شد. PigeonGoddess اظهار داشت که او دوست دارد کیک شخصیت‌های مجسمه‌سازی شده را خلق کند، اگرچه در مورد انواع طرح‌هایی که انجام می‌دهد تحت الحمایه فرزندانش است. نانوا به Redditors گفت که این کیک برای جبران این واقعیت که دخترش به دلیل بیماری همه گیر نمی تواند تولد واقعی داشته باشد، آنقدر بزرگ ساخته شده است. این قطعه باورنکردنی به نظر می رسد و قطعا لبخند را بر روی چهره هر طرفدار پوکمون می نشاند.

Pokemon Scarlet and Violet در تاریخ 18 نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها