کد خبر : 132522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

قنادان فقط برای فروش روزانه شیرینی می‌پزند

قنادان فقط برای فروش روزانه شیرینی می‌پزند

ایسنا/زنجان رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان زنجان گفت: با توجه به مشکلات سال قبل، در حال حاضر قنادان فقط برای فروش روزانه شیرینی می‌پزند. رسول محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته صنف قنادان و شیرینی‌فروشان بیش از صد درصد متضرر شدند و شیرینی‌هایی که برای فروش در نوروز ۹۹ آماده شده بود، به

قنادان فقط برای فروش روزانه شیرینی می‌پزند

ایسنا/زنجان رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان زنجان گفت: با توجه به مشکلات سال قبل، در حال حاضر قنادان فقط برای فروش روزانه شیرینی می‌پزند.

رسول محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته صنف قنادان و شیرینی‌فروشان بیش از صد درصد متضرر شدند و شیرینی‌هایی که برای فروش در نوروز ۹۹ آماده شده بود، به فروش نرفت و علاوه ‌بر زیان‌های مالی، واحدها مجبور به تعدیل نیرو شدند.

وی افزود: امسال با توجه به تداوم شرایط کرونایی، قنادان با احتیاط بیشتری شیرینی آماده کرده و فقط برای فروش روزانه به صورت محدود طبخ می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه با توجه به شرایط کرونا و تورم، فروش شیرینی رفته‌رفته کمتر می‌شود و فقط در مناسبت‌ها فروش به روال معمول روزهای عادی و نه مانند مناسبت‌ سال‌های گذشته، بازمی‌گردد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان زنجان با اشاره به قیمت‌های مصوب شیرینی، تصریح کرد: چند ماه پیش قیمت‌ها افزایش یافت ولی پیش از پایان سال افزایشی نداریم و شیرینی تر به ازای هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان و شیرینی خشک به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

محمدی با یادآوری اینکه در حال حاضر ۱۳۵ واحد قنادی و شیرینی‌فروشی در این شهر فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات قنادان و شیرینی‌پزان در استان ادامه پیدا کند، قطعاً تعدیل نیروی انسانی فعال در این واحدها بیشتر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها