کد خبر : 209396
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۴۶

قیمت های نجومی سیم کارت رند

قیمت های نجومی سیم کارت رند

همانطور که می دانید از زمان ورود سیم کارت به کشور زمان زیادی می گذرد و به همین دلیل خطوط صفر همراه اول در بازار سیم کارت وجود ندارد و اگر خطی با عنوان صفر خرید و فروش شود با قیمت های نجومی روبرو می شوید. پیش شماره ی 0912 به دلیل کمبود سیم کارت

همانطور که می دانید از زمان ورود سیم کارت به کشور زمان زیادی می گذرد و به همین دلیل خطوط صفر همراه اول در بازار سیم کارت وجود ندارد و اگر خطی با عنوان صفر خرید و فروش شود با قیمت های نجومی روبرو می شوید.

سیم کارت

پیش شماره ی 0912 به دلیل کمبود سیم کارت صفر کد ۱، ۲ و ۳ همراه اول دائمی، اغلب بصورت کار کرده یا به عنوان در حد صفر خرید و فروش می شود و به ندرت این رنج از سیم کارت ها را می بینید که در بازار خرید و فروش، بصورت صفر مخابراتی ارائه شوند. از طرفی این موضوع باعث شده تا تعداد بسیار کمی از این سیمکارت ها که بصورت واقعی پلمپ و صفر مخابرات هستند، با قیمت خارج از عرف نسبت به مشابه کارکرده آنها در بازار بفروش برسند.

حدود قیمت سیم کارت همراه اول

قیمت خطوط کد ۱ با پیش شماره ۰۹۱۲، در صورتی که رند نبوده و کارکرده باشند از قیمت حدودی صد میلیون به بالا شروع می شود.

قیمت خطوط کد ۲ با پیش شماره ۰۹۱۲، در صورتی که رند نبوده و کارکرده باشند از قیمت حدودی پنجاه میلیون به بالا شروع می شود.

قیمت خطوط کد ۳ با پیش شماره ۰۹۱۲، در صورتی که رند نبوده و کارکرده باشند از قیمت حدودی چهل میلیون شروع می شود.

پارامترهای موثر بر قیمت گذاری سیم کارت

قیمت سیم کارت همراه اول فارق از کد خط، ارتباط مستقیمی با پارامتر های مختلفی دارد که با عنوان نوع رند شناخته می شود. بدیهی است هرچه این پارامترها در خصوص یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت سیم کارت رند مورد بحث افزایش پیدا می کند. با توجه به نوع رند، میتوان گفت مرغوبیت این المان برای یک سیم کارت چنان تاثیری بر قیمت خطوط رند گذاشته که در زمینه قیمت گذاری، شاهد رقابتی مشهود بین سیم کارتی با کد پایین و سیم کارتی با کدهای بالاتر اما رندتر هستیم، رقابت ذکر شده گاهاً تا جایی پیش می رود که قیمت یک سیم کارت رند با کد بالاتر از کدهای پایین تر خود پیشی بگیرد. این موضوع تا جایی ادامه خواهد داشت که در بازار خرید و فروش سیم کارت برخی از این خطوط رند به «سیم کارت بدون قیمت» شهرت دارند!
این قیمت ها موجب بوجود آمدن جوی لوکس برای سیم کارت هایی که دائمی بوده و با اعداد پایین شروع میشوند، مانند خط کد۱ و یا نوع رند بودن خاصی دارند، مانند ۰۹ ۱۱۱۱۱۱۱۱۱. این در حالیست که تفاوت کاربردی مابین هیچکدام از خطوط تلفن همراه وجود نداشته و این امر بیشتر جبه بیزینسی، ذهنی و سلیقه ای برای افرد خریدار یک شماره رند دارد.

سالن زیبایی آساره بیوتی واقع در اقدسیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در لاین رنگ و لایت، کراتین، احیا موهای سیب دیده و … می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها