کد خبر : 203214
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

لیست 20+ روانشناس متخصص خیانت

لیست 20+ روانشناس متخصص خیانت

آیا به شما خیانت شده است؟ آیا میخواهید بدانید بهترین واکنش به خیانت چیست؟ از نظر روانشناس متخصص خیانت، در ابتدای مواجهه با خیانت مهم این است که هیچ گونه تصمیم عجولانه ای در این خصوص گرفته نشود، همه جوانب بررسی شود و حتما به یک روانشناس متخصص خیانت مراجعه شود تا به کمک او

آیا به شما خیانت شده است؟ آیا میخواهید بدانید بهترین واکنش به خیانت چیست؟ از نظر روانشناس متخصص خیانت، در ابتدای مواجهه با خیانت مهم این است که هیچ گونه تصمیم عجولانه ای در این خصوص گرفته نشود، همه جوانب بررسی شود و حتما به یک روانشناس متخصص خیانت مراجعه شود تا به کمک او بتوان تصمیمات درستی گرفت و از نظر روحی به حالت مساعد برگشت.

افرادی که به آنها خیانت شده است اغلب دچار فشار روانی، خشم، نفرت، پایین آمدن اعتماد به نفس و احساس حقارت میشوند. روانشناس متخصص خیانت، در اولین قدم از فرد میخواهد تا احساسات خود را بی پرده بیان کند. به کمک تخلیه احساسات و افکار، روانشناس متخصص خیانت با مشاوره و روان درمانی کمک میکند فشارهای روانی کاهش یابد و واکنش مناسبی به خیانت اتخاذ کرد.

جهت مشاهده لیست 20+ روانشناس متخصص خیانت کلیک کنید: مشاوره درباره خیانت 24ساعته (حضوری، تلفنی، آنلاین)

مزایای ارتباط با روانشناس متخصص خیانت

مشاوره خیانت برای افرادی استفاده می شود که با خیانت مواجه شده اند و می خواهند بدانند پس از خیانت چه باید کرد؟ بهترین راه مقابله با خیانت چیست؟ هنگام مشاوره در مورد مسائل خیانت، یک روانشناس سعی می کند به تصمیم گیری صحیح در این مورد کمک کند و به دنبال ریشه های مشکلات زندگی و دلایل خیانت باشد.

در مشاوره خیانت، خیانت به عنوان یک متغیر در نظر گرفته می شود زیرا مشکلات روانی، نارضایتی جنسی، بی مهری، شبکه های اجتماعی، افتادن در دام و تله افراد و بسیاری از موقعیت های دیگر می تواند منجر به خیانت شود. ساده شده. روانشناسان متخصص افسردگی در مرکز مشاوره دکترسلام آماده کمک به شما در چنین شرایط بحرانی هستند تا بتوانید از این بحران به درستی عبور کنید.

مشاوره سریع و 24ساعته با روانشناس متخصص خیانت: کلینیک دکترسلام

هدف مشاوره با روانشناس متخصص خیانت

راه های زیادی برای خراب کردن یک رابطه وجود دارد و خیانت تنها یکی از آنهاست. اگر به شما خیانت شده و بهترین راه حل این مشکل را نمی دانید و ناراحت هستید، نباید خودتان را سرزنش کنید. مشاوره خیانت به شما کمک می کند تا زندگی خود را بهبود بخشید و حتی اگر به دلیل جدایی و طلاق باشد، به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را فراموش کرده و بازیابی کنید.

زهرا سیدی ارژنگ (روانشناس متخصص خیانت): در طول مشاوره خیانت، درمانگر به دنبال بررسی و پیدا کردن مشکلات ریشه ای و ارائه راهکار در زمینه جدایی یا بهبود رابطه است. برخی از این مشکلات ریشه عبارت اند از قبیل اعتیاد جنسی، تنوع طلبی، مشکلات مالی، مصرف مواد مخدر، مسائل مربوط به عزت نفس و اختلال خودکم‌بینی و افسردگی. روانشناس متخصص خیانت در صورت مواجه با یکی از این مشکلات، برای درمان آن مشکل از روش‌های درمانی متفاوت و مناسبی استفاده می‌کند. پس از یافتن ریشه مشکلات، روانشناس متخصص خیانت به اصل مسئله خیانت می‌پردازد. هدف مشاوره با روانشناس متخصص خیانت این است که به مراجعین برای تصمیم گیری درمورد ادامه یا اتمام رابطه کمک کند و یا با درمان مشکلات ریشه ای، تعارضات بوجود آمده را برطرف کند.

C:\Users\LENOVO\Desktop\مشاوره درباره خیانت.jpg

پیامدهای روانی خیانت از نظر روانشناس متخصص خیانت

خیانت میتواند بر تمام جنبه های زندگی تاثیرات منفی بگذارد. این تاثیرات منفی نه تنها بر زوجین، بلکه حتی روی فرزندان نیز اثر میگذارد. برخی از پیامدهای روانی خیانت از نظر روانشناس متخصص خیانت عبارت اند از:

پیامدهای روانی برای فرد خیانت کار:

  • احساس عذاب وجدان و احساس گناه
  • استرس و اضطراب
  • پریشانی روحی
  • ترس دائمی از برملا شدن خیانت
  • کاهش تمرکز

پیامدهای روانی برای فرد خیانت دیده:

  • اختلال استرس پس از سانحه
  • کاهش عزت نفس
  • افسردگی
  • خشم
  • نفرت
  • بدبینی
  • میل به انتقام

راهنمای دریافت مشاوره از روانشناس متخصص خیانت

اغلب کسانی که به آنها خیانت شده است، دچار یک شوک روانی میشوند و زمانی را برای پذیرش این موضوع نیاز دارند. در کلینیک روانشناسی دکترسلام، امکانات بسیار خوبی برای همراهی افرادی که دچار مشکلاتی در زندگی خود هستند فراهم شده است. درواقع کلینیک دکترسلام با ارائه امکان مشاوره حضوری یا تلفنی با روانشناس متخصص خیانت بصورت 24ساعته، می تواند به افراد کمک کند در چنین مواقعی از کمک و راهنمایی روانشناس متخصص خیانت بی بهره نمانند و بتوانند به سادگی با مشاور ارتباط برقرار کنند.

اطلاعات مرکز تخصصی مشاوره خانواده دکترسلام:

  • شماره تماس: 021.25917355
  • آدرس سایت:www.dr-slm.ir 
  • امکان مشاوره حضوری، تلفنی، آنلاین
  • 24 ساعته – بدون نیاز به نوبت قبلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها