کد خبر : 194234
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

محصولات آرایشی خود را اصل بخرید!

محصولات آرایشی خود را اصل بخرید!

این روزها با رفتن به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانیم به راحتی متوجه شویم که صدها برند و مدل از لوازم آرایشی موجود است به شکلی که هر خانومی می‌تواند با توجه به میزان بودجه‌ای که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته، اقدام به خرید این محصولات کند. متاسفانه این روزها

این روزها با رفتن به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانیم به راحتی متوجه شویم که صدها برند و مدل از لوازم آرایشی موجود است به شکلی که هر خانومی می‌تواند با توجه به میزان بودجه‌ای که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته، اقدام به خرید این محصولات کند.

متاسفانه این روزها برخلاف گذشته، افراد سودجو بسیار زیاد شده‌اند به صورتی که آن‌ها با تولید محصولات تقلبی که شباهت زیادی با کالاهای اصل و اورجینال دارد، اقدام به کسب سودهای زیادی کرده‌اند. این کالاهای تقلبی شباهت بسیار زیادی با کالاهای اصلی دارد و شیوه و روش تشخیص آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست!

چرا باید به فکر خرید لوازم آرایشی اصل باشیم؟

لوازم آرایش محبوب‌ترین محصولات خانم‌ها هستند. این کالاها حتی برای خانم‌هایی که زیاد هم اهل آرایش نیستند، مورد توجه است؛ اما متاسفانه چالشی که برای خرید این محصولات به صورت اورجینال و اصل وجود دارد، باعث شده که خرید این لوازم آرایشی با مشکل مواجه شود!

شاید می‌پرسید که این همه اصرار برای خرید کالاهای اصل و اورجینال لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟ حقیقت این است که کیفیت بسیار پایین لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی، نه تنها برای شما مزیتی ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود شما دچار مریضی‌های پوستی مختلف شوید.

خانم‌هایی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می‌دهند، همواره به این موضوع توجه دارند که باید از کالاهای اصل و باکیفیت استفاده کنند؛ چرا که کالاهای فیک و تقلبی می‌تواند به سلامت و زیبایی آن‌ها آسیب جدی بزند.

در این مطلب با اشاره به چند نکته در رابطه با شیوه‌های تشخیص کالای اصل از فیک به شما کمک می‌کنیم که تنها کالاهای اصل و اورجینال بخرید! البته در انتهای این مقاله با معرفی یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی که می‌تواند برای خرید بدون دغدغه انواع محصولات در این حوزه مناسب باشد، خیال شما را راحت می‌کنیم.

رایج‌ترین روش‌های تشخیص کالای اصلی از تقلبی چیست؟

برای تشخیص کالاهای اصلی از تقلبی، شما می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

لیبل‌های محصولات اصل، منحصر به فرد هستند!

اولین روشی که می‌توانید انجام دهید، توجه به لیبل محصول آرایشی است که قصد خریداری آن را دارید. لیبل‌های نصب شده در هر محصول آرایشی منحصر به فرد هستند و با توجه به برندی که خریداری می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال برای خرید کانسیلر اصل از برندی که می‌خواهید، می‌توانید با کمی تحقیق در اینترنت در مورد شیوه لیبل گذاری آن اطلاع کسب کنید.

بررسی کد اصالت کالا که در اختیار شما قرار گرفته است!

هر کالای اورجینالی که از خارج وارد کشور می‌شود، دارای یک کد اصالت است. این کد که توسط اداره گمرک به آن محصول داده می‌شود، مشخص می‌کند که دارای مجوزهای لازم و اصالت است. 

شما می‌توانید قسمتی که روی آن برچسب وجود دارد را کنده و سپس با وارد کردن کد 16 رقمی مرسوله و پیامک کردن آن به سامانه در مورد محصول اطلاعاتی همچون تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شرکت مبدا، کشور سازنده و نام محصول را بدست آورید.

این اطلاعات در هنگام خرید به شما کمک می‌کند که در مورد اصالت کالا اطلاعاتی کسب کنید که بدون آن خرید کالا یا محصول آسان نبوده است. به عنوان مثال هنگامی که قصد خرید ریمل اصل خارجی دارید، می‌توانید از این طریق اقدام کرده و مطمئن شوید که کالایی که قصد خرید آن را دارید، کاملاً معتبر است.

توجه به کیفیت بسته بندی لوازم آرایش

احتمالاً شما هم شنیده‌اید که رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون! کالایی که می‌خواهید خریداری کنید، از چه کیفیتی در بسته بندی برخوردار است؟ لوازم آرایشی با کیفیت، مرغوب و اورجینال دارای بسته بندی‌های بسیار با کیفیتی هستند. در نقطه مقابل لوازم آرایشی تقلبی وجود دارند که با کیفیت پایین بسته بندی شده و از ظاهرشان مشخص است که عیبی در این محصول وجود دارد.

برای مثال اگر برای خرید بهترین کرم پودر موجود در بازار می‌روید، علاوه بر انجام کارهایی که در بالاتر گفتیم، می‌توانید بسته بندی این محصول لوازم آرایشی را هم بررسی کنید.

توجه به قیمت محصول 

به قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. لوازم آرایشی تقلبی نسبت به اورجینال خود، قیمت‌های بسیار کمتری دارند. دلیل این امر کیفیت بسیار پایین مواد اولیه‌ای است که در ساخت و تولید این نوع محصولات به کار می‌رود و هزینه را برای کارفرما کاهش می‌دهد.

در نقطه مقابل، کالاهای باکیفیت و اورجینال وجود دارند که علاوه بر قیمت بالا، از همه نظر برتر هستند. این نوع از کالاها شاید در نگاه اول از لحاظ قیمت جذاب باشند، اما با استفاده از آن‌ها ممکن است که به بیماری‌های مختلف پوستی، ایجاد آلرژی در پوست و چشم و … دچار شوید.

خرید از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند خیال شما را کاملاً راحت کند!

اگر از فروشگاه معتبر و شناخته شده خرید کنیم، دیگر نگرانی از بابت خرید کالاهای تقلبی نداریم! فروشگاه‌های معتبر از بابت اعتباری که نزد مردم دارند، همیشه سعی می‌کنند با ارائه بهترین خدمات و کالاها، این اعتبار را حفظ کنند.

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران شناخته می‌شود که انواع محصولات در این حوزه را مثل عطر و ادکلن اصل را برای شما فراهم می‌کند. یک بانوی ایرانی لایق بهترین کالاهای آرایشی و بهداشتی است که می‌تواند از فروشگاه خانومی تهیه کند.

این فروشگاه با ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت به شما کمک می‌کند که ظاهر زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید. خوب است بدانید که شعار این مجموعه بزرگ، “زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت” است.

نظر شما در مورد خرید کالاهای اورجینال لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟ شما چه روشی برای بررسی اصالت کالا دارید؟ نظرات خود را در این رابطه با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها