کد خبر : 174094
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

مردم در این دوره انتخابات با حضور موثر و انقلابی و انتخاب اصلح دشمن را ناامید کنند

مردم در این دوره انتخابات با حضور موثر و انقلابی و انتخاب اصلح دشمن را ناامید کنند

عکس آرشیوی است ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان ایران و اسلام به سرکردگی امریکا این انتخابات را نشانه گرفته اند. آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: به همین خاطر ضرورت دارد که ملت شریف ایران خود را برای برگزاری

مردم در این دوره انتخابات با حضور موثر و انقلابی و انتخاب اصلح دشمن را ناامید کنند
عکس آرشیوی است

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان ایران و اسلام به سرکردگی امریکا این انتخابات را نشانه گرفته اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: به همین خاطر ضرورت دارد که ملت شریف ایران خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور، اقتدارآفرین، عزت مند، بابصیرت، انقلابی، و عدالت گستر با بنیاد خدمت به مردم آماده کنند.

وی افزود: مردم ایران در این دوره انتخابات باید با حضور موثر و انقلابی خود و همچنین انتخاب اصلح دشمن را ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی گفت: باید و ضرورت دارد که در برابر جبهه تهاجمی دشمن، از هویت دینی و ملّی خود حفاظت نماییم، چرا که دشمن در صدد است هویت دینی و ملّی ایرانیان را با تهاجم فرهنگی و سیاسی از بین ببرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با گرفتن اسلام خواهی و سبک زندگی اسلامی از مردم ایران، سبک زندگی غربی را در جامعه ترویج دهد.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد روح عظمت و استقلال را به گونه ای از مردم بگیرد که ملت ایران به بیگانه پرستی روی بیاورند. لذا در این شرایط دشوار مردم باید هوشیارانه هویت خود را حفظ کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: نباید از هیبت پوشالی دشمن ترسید و یا اجازه داد که خستگی و ناامیدی ما را مغلوب کند؛ مسئولان نهادهای فرهنگی و سیاسی باید به طور مستمر ضمن تلاش برای از بین بردن توطئه های دشمن، سعی داشته باشند تا اقتدار دینی و ملّی حفظ و البته تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر تاکید و پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشورمان باید در مسیر رشد علمی و حفظ و تقویت قدرت نظامی حرکت کرد چرا که در این شرایط نباید به دشمن اجازه دهیم که علیه انقلاب اسلامی توطئه‌چینی کند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری تاکید کرد: با توجه به تغییر رنگ کرونایی بسیاری از استان‌های همجوار و اهمیت حفظ سلامت و بهداشت جامعه، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم و مسئولان ضرورت دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها