کد خبر : 112847
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

ایسنا/کردستان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان از مسئولان استانی خواستار نگاه حمایتی و ویژه به حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر استان کردستان شد. فاتح بادپروا امروز (۳۰آبان) در مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار کرد: همواره در انجمن تئاتر استان کردستان تلاش کرده‌ایم که نماینده شایسته‌ای برای هنرمندان باشیم. بادپروا

مسئولان نگاه حمایتی به حوزه تئاتر داشته باشند

ایسنا/کردستان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان از مسئولان استانی خواستار نگاه حمایتی و ویژه به حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تئاتر استان کردستان شد.

فاتح بادپروا امروز (۳۰آبان) در مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار کرد: همواره در انجمن تئاتر استان کردستان تلاش کرده‌ایم که نماینده شایسته‌ای برای هنرمندان باشیم.

بادپروا اضافه کرد: بعد از اعلام فراخوان برگزاری سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان کردستان،۲۱ اثر برای شرکت در این جشنوار اعلام حضور کردند که از این تعداد ۱۱ اثر توسط ترکیب هیات بازبین متشکل از محمد درند از کرمانشاه، فاروق حسن پور، نیره مردی، غلامرضا همتیان و سامان سیدابراهیمی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در ابتدا قرار بر این بود که تنها ۸ کار به مرحله نهایی راه پیدا کنند اما باتوجه به نظرات هیات داوران و حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ۱۱ کار رسید.

بادپروا اضافه کرد: گرچه به دلیل محدودیت بودجه انجمن نتوانستیم آنچنان که شاید و باید به لحاظ مالی از هنرمندان حمایت کنیم، اما سعی کرده‌ایم بودجه دریافتی را به صورت صددرصدی و عادلانه در بین همه شهرستان‌ها توزیع کنیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها