کد خبر : 179566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود واکسن کرونا به غزه

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود واکسن کرونا به غزه

وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع ورود واکسن کرونا به غزه می‌شود. به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع ورود ۲۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک برای کادر پزشکی در غزه شد. وی گفت: مقامات این رژیم مسئولیت کامل این

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود واکسن کرونا به غزه

وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع ورود واکسن کرونا به غزه می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع ورود ۲۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک برای کادر پزشکی در غزه شد.

وی گفت: مقامات این رژیم مسئولیت کامل این اقدام ظالمانه و مستبدانه و مغایر با تمام عرف و قوانین و توافق‌های بین المللی را برعهده دارند. ما با نهادهای بین المللی برای ورود هرچه سریع‌تر واکسن در ارتباط هستیم.

از سوی دیگر واحد هماهنگی فعالیت‌های دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد فلسطین درخواست ۱۰۰۰ واکسن کرونا به غزه را داده است اما این درخواست درحال بررسی است و باید رهبری سیاسی با آن موافقت کند.

در زمانی که تعداد مبتلایان در اراضی فلسطین افزایش یافته دولت فلسطین از به تأخیر افتادن روند واکسیناسیون به دلیل نرسیدن واکسن‌ها خبر داد.

قرار بود روند واکسیناسیون فلسطینی‌ها در کرانه باختری و نوار غزه اواسط ماه میلادی جاری بعد از پایان واکسیناسیون کادر پزشکی انجام شود.

محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین قبل از جلسه هفتگی دولت گفت: ورود واکسن‌ها برای آغاز واکسیناسیون به تأخیر افتاده است.

تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله هفته گذشته از دریافت ۱۰۰۰۰ دوز واکسن کرونا از دو میلیون واکسنی که دولت فلسطین خریداری کرده، خبر داد.

همچنین دولت فلسطین به دنبال افزایش مبتلایان از تمدید قرنطینه از فردا(چهارشنبه) خبر داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها