کد خبر : 121851
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

ممنوعیت اقامت در کمپ‌های سیستان وبلوچستان ابلاغ شود

ممنوعیت اقامت در کمپ‌های سیستان وبلوچستان ابلاغ شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها به ویژه در شهر چابهار که بیشتر مسافران به دلیل کمبود هتل‌ها در این وضعیت قرار می‌گیرند افزود: موضوع ممنوعیت اقامت در کمپ‌ها ابلاغ شود. به گزارش ایسنا ماندانا زنگنه ۲۸ اسفندماه در نشست ساماندهی خدمات سفر افزود:

ممنوعیت اقامت در کمپ‌های سیستان وبلوچستان ابلاغ شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها به ویژه در شهر چابهار که بیشتر مسافران به دلیل کمبود هتل‌ها در این وضعیت قرار می‌گیرند افزود: موضوع ممنوعیت اقامت در کمپ‌ها ابلاغ شود.

به گزارش ایسنا ماندانا زنگنه ۲۸ اسفندماه در نشست ساماندهی خدمات سفر افزود: افرادی که تست کرونای‌شان مثبت اعلام شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان رصد و اجازه تردد بین شهرها در ایام نوروزی را نداشته باشند.

وی ۱با اشاره به اینکه حوزه گردشگری بیشترین ضربه اقتصادی از ویروس کرونا را متحمل شده است اظهارداشت: گردشگری سیستان و بلوچستان به جاهای خوبی رسیده و ظرفیت‌های خوبی برای معرفی آن ایجاد شده بود که متاسفانه با وجود شرایط این ویروس تحت تاثیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان بیشترین مسافران بومی هستند افزود: باید مراقبت‌هایمان را در شهرستان بیشتر کنیم زیرا بیشتر مسافران این استان بومی و به نوعی خانگی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موج مسافرتها به چابهار از اسفند شروع شد تصریح کرد: این شهر اکنون در وضعیت زرد هست و باید این تغییر رنگ توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی رصد شود.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی که سال گذشته در ستاد سفر فعال بودند مانند هلال احمر و آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها آمادگی لازم را برای شرایط غیرقابل پیش‌بینی داشته باشند چون امکان تغییرات در بیماری و بقیه موضوعات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی نظارت عمیق و دقیقی بر اماکن و به ویژه مناطق آسیب‌پذیر را داشته باشند تا نگرانی برای سایر مسافران بوجود نیاید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها