کد خبر : 132490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

مهیا شدن ۱۹ اکیپ و پایگاه امدادی هلال‌احمر زنجان برای نوروز

مهیا شدن ۱۹ اکیپ و پایگاه امدادی هلال‌احمر زنجان برای نوروز

ایسنا/زنجان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال، ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و اکیپ‌های امدادی هلال‌احمر این استان فعال می‌شود. سید قاسم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه امداد و نجات و اکیپ‌های هلال‌احمر در ایام نوروز، عنوان کرد: از این تعداد ۱۰ پایگاه ثابت امداد

مهیا شدن ۱۹ اکیپ و پایگاه امدادی هلال‌احمر زنجان برای نوروز

ایسنا/زنجان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال، ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و اکیپ‌های امدادی هلال‌احمر این استان فعال می‌شود.

سید قاسم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۱۹ پایگاه امداد و نجات و اکیپ‌های هلال‌احمر در ایام نوروز، عنوان کرد: از این تعداد ۱۰ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای، هشت اکیپ امدادی پشتیبان و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال و در طرح خدمات نوروز خدمات ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه ۸۵ پرسنل امداد و نجات در استان فعال هستند، اضافه کرد: ۲۵۰ نجات‌گر و امدادگر داوطلب هلال‌احمر استان زنجان نیز در طرح نوروزی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: از ظرفیت محل‌های اسکان راهداری‌ها، مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی، پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر، خانه‌های هلال، دهیاری‌ها، مساجد، مدارس و سالن‌های چندمنظوره مدیریت بحران فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در طرح نوروزی استفاده خواهیم کرد.

موسوی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی در امدادرسانی به مسافران و اسکان اضطراری در راه ماندگان با جدیت بیشتری لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل و فرماندهی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان در استان زنجان است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها