کد خبر : 130153
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

میانیگن ۱۵۰ میلی‌متری بارش در استان مرکزی

میانیگن ۱۵۰ میلی‌متری بارش در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: تا به امروز به طور متوسط ۱۵۰ میلی‌متر بارش در استان صورت گرفته است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در جمع خبرنگاران گفت: در موج اول بارش ها، میزان بارش خوبی را در حدود ۱۰۰ میلیمتر در سطح استان داشتیم . وی افزود: در موج دوم نیز حدود ۹۰ میلی‌متر  به طور متوسط در استان بارندگی رخ داده

استاندار مرکزی گفت: تا به امروز به طور متوسط ۱۵۰ میلی‌متر بارش در استان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در جمع خبرنگاران گفت: در موج اول بارش ها، میزان بارش خوبی را در حدود ۱۰۰ میلیمتر در سطح استان داشتیم .

وی افزود: در موج دوم نیز حدود ۹۰ میلی‌متر  به طور متوسط در استان بارندگی رخ داده به این معنی که در سال ۹۸ تا به امروز متوسط ۱۵۰ میلی‌متر بارش در سطح استان بارندگی داشته ایم که این مهم یکی از شگفتگی‌های طبیعت است .

استاندار مرکزی تصریح کرد: از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ۸ صبح امروز سه جلسه مدیریت بحران تشکیل شده و در سطح استان با تدابیر و حضور به موقع نیروهای ستاد بحران استان اتفاق خاصی رخ نداده است .

آقازاده بیان کرد: تمام سدها و مسیرهای آبی و رودخانه ها با ظرفیت پر و حداکثری در حال عبور سیلاب هستند .

وی ادامه داد: امروز صبح در سه روستای جنوب شهر اراک و در حاشیه تالاب میقان روستاهای میقان،مرادآباد و آزادمرزآباد آبگرفتگی اتفاق افتاد که با حضور تیمی که مشخص شده اقدامات لازم انجام شده و تلاش داریم آب به روستاها وارد نشود. جز این موارد تا این لحظه گزارشی از آب گرفتگی و خسارت وجود نداشته است .

استاندار مرکزی اضافه کرد: امروز صبح رئیس جمهور نیز با یک تماس تلفنی گزارش کلی از وضعیت استان را که شامل عملکرد دستگاه های مربوطه بود را خواست و در انتها سلام گرم خود را به همه مردم استان رساند و از زحمات تمام دستگاه‌ها، نهادها، اعضای شورای تامین، ستاد مدیریت بحران و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و … تشکر کرد .

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها