کد خبر : 179217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

نتانیاهو: پرونده‌های فساد “غیرواقعی” هستند/ در پرونده کرونا “موفق” عمل کردم!

نتانیاهو: پرونده‌های فساد “غیرواقعی” هستند/ در پرونده کرونا “موفق” عمل کردم!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای به پرونده‌های فساد مطرح شده علیه وی، انتخابات آتی این رژیم و اختلاف درباره مسئله مدیریت کرونا در اراضی اشغالی پرداخت. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤالی درباره تلاشش برای

نتانیاهو: پرونده‌های فساد "غیرواقعی" هستند/ در پرونده کرونا "موفق" عمل کردم!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای به پرونده‌های فساد مطرح شده علیه وی، انتخابات آتی این رژیم و اختلاف درباره مسئله مدیریت کرونا در اراضی اشغالی پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان یک گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤالی درباره تلاشش برای تصویب قانونی که او را از محاکمه در زمان نخست‌وزیری در امان می‌دارد، اظهار کرد: من مجبور به انجام این کار نخواهم بود زیرا این پرونده‌های ساخته شده علیه من “غیر واقعی” هستند و نیازی به انجام چنین کاری نخواهد بود.

وی افزود: تحقیقات درباره نخست‌وزیر بدون تصویب قانونی از سوی دادستان کل، نقض آشکار قانون اساسی است، آنها چیزی علیه من ندارند و همه این پرونده بی‌نتیجه خواهد بود.

نتانیاهو در ادامه ضمن انتقاد از رقیبان سیاسی‌اش، سیاسی بودن تصمیماتش در پرونده مقابله با شیوع کرونا در اراضی اشغالی را تکذیب کرد و مدعی شد که در این پرونده “موفق” عمل کرده است!

وی همچنین در این باره گفت که یک “کمپین واکسیناسیون بی نظیر” را رهبری کرده است!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره انتخابات آتی این رژیم و امکان تشکیل دولت تناوبی (چرخشی) با نفتالی بنت، رئیس حزب “یمینا” تأکید کرد: شهروندان اسرائیل از ایده تناوب خسته شده‌اند؛ ما یک دولت راست واقعی تشکیل میدهیم و معتقد هستم که بیش از ۶۱ کرسی کنست را به خود اختصاص خواهیم داد.

وی تصریح کرد: بگذارید ببینیم به بنت نیاز می‌شود یا خیر. همه متوجه شده‌اند که بازگشت به نخست‌وزیری چرخشی و تعیین دو نخست‌وزیر غیر ممکن است هیچگونه چرخش و تناوبی وجود نخواهد داشت ما باید از این حالت خارج شده و یک دولت یکپارچه را تشکیل دهیم.

نتانیاهو همچنین تأکید کرد که در انتخابات آتی کنست رقابت میان وی و یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و و رئیس حزب “آینده‌ای هست” خواهد بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها