کد خبر : 8258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

نوجوان ناشنوای پارس‌آباد برنز جهانی دریافت کرد

نوجوان ناشنوای پارس‌آباد برنز جهانی دریافت کرد

 نوجوان ناشنوای رشته دوومیدانی از شهرستان پارس‌آباد در مسابقات جهانی لهستان با کسب مدال برنز خوش درخشید. در مسابقات جهانی ناشنوایان که در رشته دوومیدانی برگزار شد، یاشار وقار از شهرستان پارس‌آباد در رشته 10گانه دوومیدانی توانست مدال برنز را به دست آورد. این ورزشکار بعد از کسب موفقیت در مسابقات جهانی ناشنوایان لهستان، با

نوجوان ناشنوای پارس‌آباد برنز جهانی دریافت کرد

 نوجوان ناشنوای رشته دوومیدانی از شهرستان پارس‌آباد در مسابقات جهانی لهستان با کسب مدال برنز خوش درخشید.

در مسابقات جهانی ناشنوایان که در رشته دوومیدانی برگزار شد، یاشار وقار از شهرستان پارس‌آباد در رشته 10گانه دوومیدانی توانست مدال برنز را به دست آورد.
این ورزشکار بعد از کسب موفقیت در مسابقات جهانی ناشنوایان لهستان، با استقبال مسئولان استانی و شهرستانی وارد فرودگاه اردبیل شد تا مورد تشویق طرفداران خود قرار گیرد.
هیئت ناشنوایان استان اردبیل در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف ورزشکاران مستعدی را پرورش و استعدادیابی کرده تا با حضور در مسابقات ملی و جهانی بتوانند خوش بدرخشند که از این بین یاشار وقار دوومیدانی‌کار ناشنوای پارس‌آباد در مسابقات کشوری و جهانی خوش درخشیده تا همچنان با حمایت فدراسیون در مسابقات برون مرزی حضور داشته باشد که کسب مدال برنز مسابقات لهستان افتخاری دیگر برای استان اردبیل در رشته ورزشی دوومیدانی به حساب می‌آید.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها