کد خبر : 1905
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۰۰

نوکیا نرم افزار جدید ایی اس آی ام (eSIM) و آی اس آی ام ( iSIM) را برای پشتیبانی از خدمات تلفن همراه 5G و IoT راه اندازی می کند

نوکیا نرم افزار جدید ایی اس آی ام  (eSIM) و آی اس آی ام ( iSIM) را برای پشتیبانی از خدمات تلفن همراه 5G و IoT راه اندازی می کند

این سرویس قرار است اواخر سه ماه 2021 به صورت تجاری در دسترس باشد به گزارش خبر روز؛ نوکیا یک نرم افزار جدید iSIM  راه اندازی کرده است که به شما امکان می دهد خدمات جدید 5G تلفن همراه و اینترنت اشیا را فعال کنید و جریان های درآمدی جدید ایجاد کنید. این شرکت iSIM

این سرویس قرار است اواخر سه ماه 2021 به صورت تجاری در دسترس باشد

به گزارش خبر روز؛ نوکیا یک نرم افزار جدید iSIM  راه اندازی کرده است که به شما امکان می دهد خدمات جدید 5G تلفن همراه و اینترنت اشیا را فعال کنید و جریان های درآمدی جدید ایجاد کنید.

این شرکت iSIM Secure Connect را برای پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (CSP) و شرکت ها برای ارائه خدمات 5G تلفن همراه و اینترنت اشیا به روشی کارآمد و ایمن راه اندازی کرده است.

iSIM Secure Connect در این سه ماه به صورت تجاری در دسترس خواهد بود و یک نرم افزار مدیریت از راه دور eSIM و iSIM است.

طبق گفته نوکیا ، iSIM Secure Connect به CSP ها و شرکت ها اجازه می دهد خدمات را سریعتر راه اندازی کنند ، کارایی را افزایش دهند و رضایت مشتری را بهبود بخشند.

سودآور

این در حالی است که پیش بینی می شود بازار eSIM منفجر شود و تحقیقات Counterpoint برآورد کرده است که ارزش بازار تا سال 2025 6 میلیارد یورو باشد.

این بازار شامل دستگاه های دارای eSIM و iSIM مانند تلفن های هوشمند ، ساعت های هوشمند و دستگاه های اینترنت اشیاular تلفن همراه است.

eSIM و iSIM به کاربران امکان می دهد چندین پروفایل اشتراک را از راه دور ذخیره و مدیریت کنند.

حدی فرید ، رئیس برنامه های تجاری ، خدمات ابری و شبکه نوکیا گفت: “iSIM طیف گسترده ای از فرصت های رشد را برای CSP ها و شرکت ها ایجاد می کند و نوآوری های جدیدی را فراهم می کند که ارزش اثبات شده بالای این فن آوری جدید را ایجاد می کند.

“iSIM Secure Connect به عنوان بخشی از سبد محصولات نوکیا و خدمات شبکه ، به مشتریان ما کمک می کند تا هم روند مدیریت میلیون ها اشتراک دستگاه دیگر را ساده کرده و هم خدمات سریع و ایمن بیشتری ارائه دهند.”

میشل مکنزی ، تحلیلگر اصلی Analysys Mason اضافه کرد: “ارائه دهندگان خدمات از قبل قرار است از eSIM برای جریان های جدید درآمد استفاده کنند و iSIM این امر را حتی بیشتر تسریع می کند.”

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها