کد خبر : 126215
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

هر تهرانی ۷۰ هزار تومان در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های آبفای تهران پرداخت کرد

هر تهرانی ۷۰ هزار تومان در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های آبفای تهران پرداخت کرد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در اجرای شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب تهران، ایجاد آب اضطراری و تصفیه خانه هدف کمک به دولت توسط مردم و شهروندان بود، گفت: با این حساب هر کدام از مردم در سال ۹۹ با این مصوبه نزدیک به ۷۰ هزار

هر تهرانی ۷۰ هزار تومان در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های آبفای تهران پرداخت کرد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در اجرای شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب تهران، ایجاد آب اضطراری و تصفیه خانه هدف کمک به دولت توسط مردم و شهروندان بود، گفت: با این حساب هر کدام از مردم در سال ۹۹ با این مصوبه نزدیک به ۷۰ هزار تومان کمک کردند تا این پروژه ها زودتر اجرا شود و سطح ایمنی و بهداشت مردم و شاخص های مربوط به محیط زیست و کیفیت زندگی بهبود یابد.

به گزارش ایسنا، سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی مفاد تبصره ۱۱ مصوبه ابلاغی در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران گفت: از محل جلب کمک و همیاری مشترکان آب و فاضلاب شهر تهران برای سال ۹۹ نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه ها کمک کردیم.

وی افزود: تسریع در اجرای شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب تهران، ایجاد آب اضطراری و تصفیه خانه هدف کمک به دولت توسط مردم و شهروندان بود. با این حساب هر کدام از مردم در سال ۹۹ با این مصوبه  نزدیک به ۷۰ هزار تومان کمک کردند تا این پروژه ها زودتر اجرا شود و سطح ایمنی و بهداشت مردم و شاخص های مربوط به محیط زیست و کیفیت زندگی بهبود یابد.

رسولی ادامه داد: شورای شهر برای حصول اطمینان از این که این مبالغ درست هزینه می‌شود، آقایان میلانی و فراهانی را مستقیما به نمایندگی از شورا در هیات مدیره آب و فاضلاب انتخاب کرد تا نظارت و کنترل دقیق درباره هزینه کرد این مبلغ را داشته باشند تا این مبالغ صرف امور جاری شرکت نشود. علاوه بر این برای اطیمنان بیشتر حسابرسی رسمی را انتخاب کردیم.بنابراین پیشنهاد می دهم همین مبلغ را برای سال آینده تصویب کنیم تا شاهد تکمیل پروژه های آبفای تهران باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها