کد خبر : 178793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

هشدار پلیس پیشگیری کرمانشاه در مورد شرکت‌های خدماتی غیرمجاز

هشدار پلیس پیشگیری کرمانشاه در مورد شرکت‌های خدماتی غیرمجاز

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان خواست به شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی‌های غیرمجاز اعتماد نکنند. سرهنگ فرزاد اکبری اظهار داشت: در آستانه نوروز و آغاز فصل خانه تکانی منازل، عده‌ای شیاد با درج آگهی‌های فریبنده تبلیغاتی در معابر و فضای مجازی سعی در جلب اعتماد عمومی کرده تا در فرصت مناسب نیت

 هشدار پلیس پیشگیری کرمانشاه در مورد شرکت‌های خدماتی غیرمجاز

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان خواست به شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی‌های غیرمجاز اعتماد نکنند.

سرهنگ فرزاد اکبری اظهار داشت: در آستانه نوروز و آغاز فصل خانه تکانی منازل، عده‌ای شیاد با درج آگهی‌های فریبنده تبلیغاتی در معابر و فضای مجازی سعی در جلب اعتماد عمومی کرده تا در فرصت مناسب نیت خود را عملیاتی کنند.

وی افزود: شرکت های خدماتی و نظافتی مجاز لازم است از یکسو دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.

اکبری با بیان اینکه شرکت های غیرمجاز معمولا آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، گفت: اینگونه شرکت ها صرفا با یک شماره تلفن اقدام به اعزام نیروی خدماتی به منازل و شرکت ها کرده و در برخی اوقات اسامی مشابه با شرکت های معتبر داشته و دریافت دستمزد کمتر برای جلب نظر مشتریان خود را مورد تبلیغ قرار می دهند.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان باید قبل از هرگونه اعتماد به این شرکت‌ها از طریق مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و اتحادیه مربوطه، نسبت به استعلام وضعیت فعالیت آنها اقدام کرده و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که به درب منازل جهت انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می کنند، هویت آنان و شرکت فرستنده را احراز کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست موارد ایمنی را در نگهداری اشیای قیمتی در منازل رعایت کرده و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب ناشی از درخواست نیرو از شرکت های بی نام و نشان را درنظر بگیرند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها