کد خبر : 194173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

همه چیز درباره ی تورهای بی نظیر و جذاب سنگاپور!

همه چیز درباره ی تورهای بی نظیر و جذاب سنگاپور!

از آنجایی که سنگاپور را از نظر سلامت اداری، گردشگری و مدرنیته در صدر فهرست کشورهای آسیایی قرار می‌دهند؛ تعجبی ندارد که بسیاری از گردشگران این کشور را شایسته عنوانی همچون «نیویورک آسیا» بدانند! تور سنگاپور نیز به واسطه‌ی همین ویژگی‌ها و همچنین جاهای دیدنی و جاذبه‌های مشهور، یکی از پر طرفدارترین تورهای گردشگری در

از آنجایی که سنگاپور را از نظر سلامت اداری، گردشگری و مدرنیته در صدر فهرست کشورهای آسیایی قرار می‌دهند؛ تعجبی ندارد که بسیاری از گردشگران این کشور را شایسته عنوانی همچون «نیویورک آسیا» بدانند! تور سنگاپور نیز به واسطه‌ی همین ویژگی‌ها و همچنین جاهای دیدنی و جاذبه‌های مشهور، یکی از پر طرفدارترین تورهای گردشگری در دنیا شناخته می‌شود. همچنین بسیاری از مسافران معتقدند سنگاپور کشور باغ‌ها و بهشت غذاهاست! کشور فستیوال‌ها و جشنواره‌های پرجنب‌وجوش و همچنین بهترین مکان برای فعالیت‌های تجاری و کاری. پس باید بگوییم فرقی ندارد برای سفرهای کاری به این کشور می‌روید یا هدف شما تفریح و گردش است؛ چرا که در هر حال تورهای سنگاپور برای شما سرشار از شگفتی و جذابیت خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به این کشور توریستی را دارید حتما قبل از خرید تور با جاهای دیدنی آن، ارزان ترین زمان سفر و… آشنا شوید تا لحظات را در سنگاپور تجربه کنید.

آشنایی با مهم ترین ویژگی های سنگاپور

قبل از اقدام برای هرکاری باید با ویژگی‌های اصلی، شرایط آب‌وهوایی، موقعیت جغرافیایی و… سنگاپور آشنا شویم. این کشور کوچک با معنای لغوی شهر شیرها، در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و از مناطق بسیار ثروتمند در دنیا شناخته می‌شود. سنگاپور تنها ۷۱۸ کیلومتر مربع مساحت دارد و با دو کشور مالزی و اندونزی دارای مرز مشترک است. این کشور همچنین از تعدادی جزیره تشکیل شده است و یکی از اصلی ترین مراکز تجاری داد و ستد کالا در جهان می باشد.
جالب است بدانید با وجود اینکه سنگاپور پس از استقلال در سال ۱۹۶۵، به یکی از پر رونق ترین کشورهای جهان تبدیل شد، از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر می باشد. این امر موجب شده است تا این کشور اقتصادی مبتنی بر بخش خدمات و صنعت بنا کند و از این طریق به کسب درآمد ارزی بپردازد. از سوی دیگر این کشور سرشار از جاذبه های طبیعی، تنوع قومی، شبکه حمل و نقل گسترده و کارآمد و صدها شگفتی دیگر است که آن را برای گردشگران خارجی به مقصدی بی نظیر بدل می سازد.
گفتنی است این کشور به جهت سیستم های تفریحی و آموزشی مناسبی که برای کودکان فراهم کرده، به کشور کودکان نیز شهرت دارد. همین امر موجب شده تا تورهای سنگاپور یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خانوادگی محسوب شوند.
در خصوص زبان ساکنان سنگاپور نیز خوب است بدانید این افراد به 20 زبان مختلف تکلم می کنند که این امر نشان دهنده تنوع قومی و فرهنگی در این کشور است! با این حال تنها چهار زبان انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل به عنوان زبان های رسمی سنگاپور شناخته می شوند. شایان ذکر است یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کشور کوچک در میان توریستان، همین تکلم به زبان انگلیسی است.
آخرین نکته جالب توجه دیگر در خصوص ساکنان سنگاپور را اعتبار قویِ گذرنامه‌های آن‌ها می‌توان دانست. بر اساس جدیدترین گزارش سازمان جهانی گذرنامه، شهروندانی که گذرنامه سنگاپوری دارند می‌توانند بدون نیاز به گرفتن ویزا به 159 کشور جهان سفر کنند!

سنگاپور، بهشت خریداران و مهاجران!

شهر سنگاپور، پايتخت نیویورک آسیا و يكی از تميزترين و زيباترين پايتخت های دنیاست. این شهر جمعیتی 6 ميلیون نفری دارد که ترکیبی متشکل از چینی ها، مالایایی ها و هندی ها و مذاهبی نظیر بودایی، مسلمان، مسیحی و غیره است. همچنین از آنجایی که مردم سنگاپور علاقه زیادی به خرید دارند؛ چندان دور از انتظار نیست که این شهر در میان گردشگران تور سنگاپور به “بهشت خریداران” شهره باشد. افزون بر این موارد سنگاپور جز بهترین مسیرهای گردشگری به منظور خرید و بازارگردی در سراسر دنیا نیز شناخته می‌شود که از جمله مهمترین آن ها به مارینا بی، ایون اورچارد، مرکز خرید پاراگون، مرکز خرید نایتس بریج، ماندارین گالری و… می‌توان اشاره کرد. شاید جالب باشد بدانید سنگاپور در لغت به معنای شهر شیرها بوده و سالانه علاوه بر گردشگران، پذیرای جمعیت کثیری از افرادی‌ست که به امید کسب درآمد بهتر و زندگی مرفه تر، به این کشور مهاجرت می کنند.

در این روزها از سفر خودداری کنید!

همانطور که می‌دانید سفر در ایام محبوب و پرطرفدار بسیار گران‌تر از سایر ایام تمام می‌شود و افرادی که قصد خرید توری ارزان دارند را دچار مشکل می‌کند. لذا اگر شما نیز از دسته مسافرانی هستید که کاهش هزینه‌ها در سفر اولویت زیادی برایتان دارد؛ توصیه می‌کنیم در فصولی تورهای جذاب سنگاپور را رزرو کنید که پرتدد نباشند. به عنوان مثال هزینه‌ی تورها و بلیط هواپیمای این کشور در روزهای پرجمعیت و محبوب مانند کریسمس یا زمان برگزاری جشنواره‌ها بیشتر از ایام دیگر است. پس اگر سعی در داشتن سفری ارزان و مقرون به صرفه دارید این روزها (مانند بهمن و فروردین) را هرگز انتخاب نکنید. همچنین با خرید بلیط هواپیما ماهان قاصدک 24 می‌توانید هزینه‌ها را در سفر به سنگاپور تا حد زیادی کاهش دهید.

بهترین ایام برای شرکت در فستیوال ها!

سنگاپور به جهت شرایط جغرافیایی و آب و هوای خاصی که دارد از جمله مقاصد گردشگری 4 فصل در جهان به شمار می رود. بدین ترتیب هر فصلی از سال می تواند بهترین زمان برای خرید تور سنگاپور و سفر به این کشور آسیایی باشد. با همه موارد برخی از گردشگران معتقدند سفر به این کشور در ایام خاصی از سال چندان هم مقرون به صرفه نیست. در این روزها که اغلب مصادف با زمان برگزاری فستیوال های مرسوم در سنگاپور است، خرید تور برایتان کمی گرانتر از حد معمول تمام می شود. پس اگر مایل به شرکت در فستیوال غذا، حراج های بزرگ و یا تای پوسام هستید، تورهای تفریحی و توریستی سنگاپور را برای ماه های فروردین، تیر و بهمن رزرو کنید و اگر می خواهید تا حد ممکن کمتر هزینه کنید، از سفر کردن در این ایام خودداری نمایید.

اکنون به پایان مطلب رسیدیم و قصد داریم در این بخش شما را با قاصدک24، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی آشنا کنیم. این مجموعه می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد سفر به اقصی نقاط ایران یا دنیا را دارند. علت آن نیز به تنوع زیاد قاصدک24 در خدمات سفر برمی‌گردد. شما با این سایت که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد؛ می‌توانید انواع بلیط های هواپیما، اتوبوس، قطار و حتی بلیط های چارتری را تهیه کنید و به صورت کاملا آنلاین خرید خود را انجام دهید. از دیگر خدمات قاصدک24 (ghasedak24.com) می‌توانیم به رزرو هتل و همچنین ثبت نام تور و بیمه مسافرتی بپردازیم. بیمه مسافرتی به ویژه برای مسافران مقاصد خارجی بسیار حائز اهمیت شناخته می‌شود و با خرید آن، بسیاری از هزینه‌ها و حوادث احتمالی تحت پوشش قرار می‌گیرد.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها