کد خبر : 175828
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

همپوشانی عملیاتی اکیپ‌های راهداری در محورهای مرزی اصفهان و یاسوج

همپوشانی عملیاتی اکیپ‌های راهداری در محورهای مرزی اصفهان و یاسوج

ایسنا/اصفهان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به زلزله شدید در یاسوج، گفت: هماهنگی عملیاتی اکیپ های راهداری برای همپوشانی در محورهای مرزی شامگاه گذشته انجام و ماشین آلات به مناطق مرزی اعزام شدند. فرزاد دادخواه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با اعلام زلزله نسبتا شدید در

همپوشانی عملیاتی اکیپ‌های راهداری در محورهای مرزی اصفهان و یاسوج

ایسنا/اصفهان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به زلزله شدید در یاسوج، گفت: هماهنگی عملیاتی اکیپ های راهداری برای همپوشانی در محورهای مرزی شامگاه گذشته انجام و ماشین آلات به مناطق مرزی اعزام شدند.

فرزاد دادخواه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با اعلام زلزله نسبتا شدید در ساعات پایانی چهارشنبه ۲۹ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای راهداری استان اصفهان برای همپوشانی عملیاتی در محورهای مرزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با  بیان اینکه برای شب گذشته بارش باران و برف در یاسوج  و احتمال ریزش ترانشه ها پیش بینی شده بود، گفت: اکیپ های راهداری زمستانی از شهرستان سمیرم برای برف روبی و عملیاتی راهداری زمستانی از شامگاه گذشته در حال آماده باش هستند، اما فعلا بارش باران در این محورها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان اصفهان در محورهای منتهی به یاسوج  به جز گردنه بیژن باز است، گفت: به مردم توصیه می شود که تا بازگشت به وضعیت عادی از سفر به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها