کد خبر : 56639
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

همکاری کمیسیون قضایی مجلس با سازمان تعزیرات برای مبارزه با گرانفروشی

همکاری کمیسیون قضایی مجلس با سازمان تعزیرات برای مبارزه با گرانفروشی

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی مشکلات قضایی و حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه خبر داد. موسی غضنفرابادی درخصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مشکلات قضایی و حقوقی در سازمان تعزیرات

همکاری کمیسیون قضایی مجلس با سازمان تعزیرات برای مبارزه با گرانفروشی

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی مشکلات قضایی و حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه خبر داد.

موسی غضنفرابادی درخصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مشکلات قضایی و حقوقی در سازمان تعزیرات حکومتی با حضور رییس سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این خصوص میان اعضای کمیسیون و رییس سازمان تبادل افکار و گفتمان صورت گرفت و در نهایت مقرر شد سازمان کاستی ها و خلاء های حوزه قوانین را بررسی و ارائه کند تا کمیسیون هم با همکاری موثر به تحقق هدف سازمان در جهت رفع دغدغه های مردم در حوزه مبارزه با گران فروشی کمک کند.
وی افزود: در این نشست همچنین مواد ۴ و ۵ طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس ‌از اتمام مسئولیت از کشور با اعمال اصلاحاتی تصویب شد و مواد دیگر هم در جلسات آینده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها