کد خبر : 124402
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ورود به عرصه سیاسی و جناح‌بندی‌ها در ماهیت و ذات بسیج وجود ندارد و این مجموعه را باید از این آفت دور نگه داشت. سید حامد عاملی در دیدار جمعی از بسیجیان پایگاه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیج وابسته به هیچ جریان، گروه و جناحی نیست بلکه همواره

ورود به عرصه سیاسی ماهیت بسیج نیست

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ورود به عرصه سیاسی و جناح‌بندی‌ها در ماهیت و ذات بسیج وجود ندارد و این مجموعه را باید از این آفت دور نگه داشت.

سید حامد عاملی در دیدار جمعی از بسیجیان پایگاه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیج وابسته به هیچ جریان، گروه و جناحی نیست بلکه همواره سعی کرده تا با پاکدستی زمینه حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

وی ماهیت اصلی بسیج را گره‌گشایی از مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: ما امروز به تفکر جهادی و بسیجی در حل مشکلات کشور نیاز داریم و باید بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس با شکوه تمام در عرصه‌ گره‌گشایی و حل مشکلات مردم ورود پیدا کنند.

استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل در حل مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه در بخش تولید و استفاده از توان سرمایه‌گذاران نیازمند سعه‌صدر، دوری از تنگ نظری‌ها و حرکت به سمت تسهیل‌گری امور هستیم تا زمینه انسجام بیشتر در فعالیت‌های مختلف فراهم آید.

عاملی افزود:‌ امروز بسیجیان با حضور در مناطق محروم و روستایی در طرح‌های عمرانی و خدماتی نظیر آبرسانی،‌ ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان، احداث سد و دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کردند که این حرکت ارزشی و انقلابی می‌تواند ثمره و نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بسیج امروز به مظهر قدرت و صلابت نظام اسلامی و ملت ایران تبدیل شده و قطعا این پایگاه بیش از گذشته مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد.

عاملی اضافه کرد: حضور جوانان علاقه‌مند و پرشور در این عرصه می‌تواند گره‌گشای مشکلات و نارسایی‌ها باشد و قطعا دولت سیزدهم نیز با رویکرد مردمی سعی دارد از این نهاد برخاسته از ذات و حقیقت مردم حمایت کرده و از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور و استان‌ها استفاده کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما امروز در تقویت مؤلفه‌های قدرت کشور به حضور و مشارکت بیشتر مردم نیاز داریم که این امر در سایه تلاش و مجاهدت بسیجیان امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها