کد خبر : 179097
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

پایان بهمن با ورود سامانه بارشی برف و باران

پایان بهمن با ورود سامانه بارشی برف و باران

ایسنا/اردبیل با ورود سامانه بارشی از فردا، شرایط جوی زمستانی در استان اردبیل حاکم خواهد شد. بهمن ماه در روزهای پایانی خود با برف و باران همراه خواهد بود تا اختتامیه این ماه را با شرایط جوی زمستانی شاهد باشیم. براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از فردا چهره بارشی مناطق مختلف استان را در

پایان بهمن با ورود سامانه بارشی برف و باران

ایسنا/اردبیل با ورود سامانه بارشی از فردا، شرایط جوی زمستانی در استان اردبیل حاکم خواهد شد.

بهمن ماه در روزهای پایانی خود با برف و باران همراه خواهد بود تا اختتامیه این ماه را با شرایط جوی زمستانی شاهد باشیم.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از فردا چهره بارشی مناطق مختلف استان را در بر می گیرد به طوریکه با ورود یک سامانه جدید در کنار وزش باد و حتی تندباد شدید در مناطق مرکزی و گرمی تا روز چهارشنبه سامانه بارشی از پنجشنبه وارد استان خواهد شد و به مدت دو روز باران و برف در مناطق مختلف استان خواهد بارید.

این سامانه بارشی که همراه با افت دما تا 18 درجه در روز جمعه خواهد بود، تا اواسط هفته آینده مناطق مختلف استان را در بر خواهد گرفت و بار دیگر در آخرین روزهای بهمن ماه چهره ای زمستانی به استان کوهستانی اردبیل خواهد بخشید.

این شرایط جوی در حالی در استان اردبیل وضعیتی متفاوت به وجود می آورد که در هفته های گذشته به دنبال حاکم شدن هوای بهاری در برخی از مناطق استان شاهد شکوفه دهی باغات بودیم که با ورود سامانه بارشی و حاکم شدن هوای سرد، فضایی متفاوت در استان حاکم خواهد شد تا بالاخره کشاورزان از نگرانی ناشی از کم بارشی و خشکسالی های زودهنگام تا حدودی بیرون بیایند.

در دی و بهمن ماه بارش های حداقلی در استان به رغم شرایط زمستانی سرد در این خطه رخ داده که کشاورزان و زارعان استان اردبیل را این کم بارشی ها نگران کرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها