کد خبر : 174483
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

پایش مصرف گاز طبیعی ۱۴۹۳ مورد از ادارات و اماکن دولتی در لرستان

پایش مصرف گاز طبیعی ۱۴۹۳ مورد از ادارات و اماکن دولتی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از پی گیری اجرای مصوبه دولت برای صرفه‌جویی و کنترل مصرف گاز طبیعی در سازمان‌های دولتی استان با هدف مدیریت مصرف بهینه خبر داد. کرم گودرزی اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای

پایش مصرف گاز طبیعی ۱۴۹۳ مورد از ادارات و اماکن دولتی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از پی گیری اجرای مصوبه دولت برای صرفه‌جویی و کنترل مصرف گاز طبیعی در سازمان‌های دولتی استان با هدف مدیریت مصرف بهینه خبر داد.

کرم گودرزی اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد)، از سرویس خارج نکردن سیستم‌های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات، عدم استانداردسازی موتورخانه‌ها، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: ۱۴۹۳ مورد بازدید از ادارات و اماکن دولتی به‌عمل‌آمده که از این تعداد ۱۲۹ مورد اخطار و گاز ۵ اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف منطبق بر بخشنامه قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان‌ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم‌های گرمایشی خود هستند و نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

گودرزی ادامه داد: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده؛ رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه‌جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گرامی گاز طبیعی در استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی بیش‌ازپیش همراهی کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوب و مؤثری با صداوسیما، جراید محلی و … در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انجام و در گزارش‌های متعدد خبری صداوسیما، جراید، تبلیغات میدانی و فضای مجازی اطلاع‌رسانی‌های خوب و مؤثری انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها