کد خبر : 130147
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

پرداخت خسارت سیلاب به چهارمحال و بختیاری همانند استان گلستان است

پرداخت خسارت سیلاب به چهارمحال و بختیاری همانند استان گلستان است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر نوع خسارتی که به سیل زدگان استان گلستان پرداخت می‌شود ، همان نوع خسارت نیز از سوی دولت به چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد یافت. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی 12 فروردین‌ماه پس از دیدار با معاون

پرداخت خسارت سیلاب به چهارمحال و بختیاری همانند استان گلستان است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر نوع خسارتی که به سیل زدگان استان گلستان پرداخت می‌شود ، همان نوع خسارت نیز از سوی دولت به چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد یافت.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی 12 فروردین‌ماه پس از دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرکرد، اظهار کرد: دولت مصمم است، پرداخت خسارت سیلاب در این استان ، همانند استان گلستان باشد.
استاندار اضافه کرد: هر نوع خسارتی که به سیل زدگان استان گلستان پرداخت می‌شود ، همان نوع خسارت نیز از سوی دولت به چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد یافت.
وی افزود:  میزان خسارت موج اول بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال است که بخش‌های زیربنایی، کشاورزی و خانه‌های مسکونی را دچار آسیب کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این سیلاب بخش زیرساختی یک هزار و 770 میلیارد ریال و خانه‌های روستایی و شهری 710 میلیارد ریال و بخش کشاورزی یک هزار و 520میلیارد ریال آسیب دید.
عباسی ادامه داد :دولت در مصوبه اخیر خود 500میلیارد ریال اعتبار علی الحساب برای جبران خسارت های سیلاب موج اول بارش ها به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است.
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از این سازمان و دولت روز دوشنبه از نزدیک در جریان روند مدیریت بحران و میزان خسارت های ناشی از سیلاب موج اول بارش‌ها قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها