کد خبر : 180960
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در اجرای طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی کهگیلویه از تالار های پذیرایی شهر دهدشت بازدید و ۲ واحد متخلف شناسایی و پلمب شدند. سرهنگ “جهان دیماز ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی برابر

پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در اجرای طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی کهگیلویه از تالار های پذیرایی شهر دهدشت بازدید و ۲ واحد متخلف شناسایی و پلمب شدند.

سرهنگ “جهان دیماز ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی برابر برنامه‌ریزی انجام شده، طرح نظارت بر تالار پذیرایی سطح شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی مربوط به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی تصریح کرد: در همین راستا ۲ تالار پذیرایی متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تالارها پلمب، پدر داماد دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و تلاش برای دستگیری سایر عوامل دخیل ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا پلیس از همه ظرفیت‌های خود برای پیشگیری از گسترش هر چه بیشتر این بیماری استفاده می کند و طرح نظارت و سرکشی از واحدهای صنفی در اولویت پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد و با افرادی که بخواهند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازند در چارچوب قانون برخورد قاطع خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، دیماز با بیان این مطلب که، اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها