کد خبر : 180788
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

پیروزی بادران و قشقایی در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال

پیروزی بادران و قشقایی در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال

در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های بادران تهران و قشقایی شیراز توانستند برابر حریفانشان پیروز شوند. به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) دو بازی انجام شد که چوکا تالش به مصاف بادران تهران رفت و قشقایی شیراز میزبان استقلال ملاثانی بود. بادران تهران توانست در

پیروزی بادران و قشقایی در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال

در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های بادران تهران و قشقایی شیراز توانستند برابر حریفانشان پیروز شوند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) دو بازی انجام شد که چوکا تالش به مصاف بادران تهران رفت و قشقایی شیراز میزبان استقلال ملاثانی بود.

بادران تهران توانست در دقایق پایانی بازی باخت را با پیروزی عوض کند و با نتیجه ۴بر ۲ چوکا تالش را در زمین خودش شکست دهد. گلزنان بادران در این مسابقه احسان پیرهادی، مرتضی خراسانی، حسین اسلامی و ایمان غلامی در دقایق ۱۴، ۸۹، ۹۲و ۹۶ بودند. گل‌های چوکا را هم کنعان طاهر نژاد در دقیقه۱۲ و سامان نورمحمدی در دقیقه۴۹ به ثمر رساندند.

با این نتیجه بادران توانست در صدر جدول لیگ یک قرار بگیرد و چوکا تالش در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.

در بازی دیگر  هفته چهاردهم لیگ یک در یک بازی پر برخورد قشقایی شیراز به مصاف استقلال ملاثانی رفت که در نهایت توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.با این نتیجه قشقایی در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و استقلال ملاثانی با هجده امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها