کد خبر : 180240
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

کاهش بار ترافیک جنوب‌شرق استان تهران

کاهش بار ترافیک جنوب‌شرق استان تهران

ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: امروز بهره‌برداری فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک، ضمن کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق استان به تهران و بالعکس، گامی رو به جلو برای پیشرفت بیشتر منطقه برداشته شد. بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: تا کنون سه فاز پروژه کمربندی جنوبی اجرا و

کاهش بار ترافیک جنوب‌شرق استان تهران

ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: امروز بهره‌برداری فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک، ضمن کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق استان به تهران و بالعکس، گامی رو به جلو برای پیشرفت بیشتر منطقه برداشته شد.

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: تا کنون سه فاز پروژه کمربندی جنوبی اجرا و فاز نهایی نیز امروز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد که بدون شک افزایش رضایتمندی مردم را در پی دارد.

وی ادامه داد: پیش از بهره‌برداری از فازهای کمربندی جنوبی، شاهد گره ترافیکی در ساعات اوج تردد بودیم، اما خوشبختانه طی این سال‌ها و با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر یکی از مطالبات دیرینه مردم محقق شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: قرچک به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به پایتخت، روزانه مسیر تردد خودروهای عبوری از شهرستان‌های اطراف است؛ به همین دلیل توسعه راه‌ها و ارتقای سیستم حمل و نقل شهرستان جزو ضروریات به حساب می‌آید که در کارگروه‌های مربوطه برای این موضوع برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح داودآباد و محمدآباد نیز با جدیت در حال اجراست و درصورت تکمیل، کام مردم شریف شهرستان به خدمات نظام شیرین‌تر می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها