کد خبر : 118417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد. سردار یحیی حسین خانی افزود: مرزبانان هنگ های مرزی ارومیه و پیرانشهر با تلاش و جدیت در امر مبارزه با قاچاق، در چند عملیات غافلگیرانه علیه قاچاقچیان در نوار مرزی موفق شدند  قاچاقچیان را در دستیابی

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد.

سردار یحیی حسین خانی افزود: مرزبانان هنگ های مرزی ارومیه و پیرانشهر با تلاش و جدیت در امر مبارزه با قاچاق، در چند عملیات غافلگیرانه علیه قاچاقچیان در نوار مرزی موفق شدند  قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام کنند.

وی افزود: مرزبانان با توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق و بازرسی از آنها موفق شدند ۳ هزار و ۱۶ عدد انواع لوازم کادویی آشپزخانه شامل ۱۱۶ نوع اقلام آشپزخانه، ۳۱ دستگاه انواع کالای برقی و یک هزار و ۲۰۰ عدد انواع ملاقه سوپ خوری را از قاچاقچیان کشف کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه خبری مرزبانی استان، سردار حسین خانی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف ۲دستگاه خودرو که در امر قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی کشور زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها