کد خبر : 132508
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

کشف بیش از 2000 عدد مواد محترقه در مهران

کشف بیش از 2000 عدد مواد محترقه در مهران

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف 2 هزار و 396 عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد . سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی”اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

کشف بیش از 2000 عدد مواد محترقه در مهران

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف 2 هزار و 396 عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی”اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد : در بازرسی از محل فعالیت این متهم 2 هزار و 396 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده ، تصریح کرد : استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در خاتمه از خانوادها خواست  با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها