کد خبر : 187016
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

کلانتری: لایق شکست نبودیم

کلانتری: لایق شکست نبودیم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است با وجود شکست مقابل ذوب آهن لایق واگذاری این بازی نبودند. به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: شاید هیچکس فکر نمی کرد که در آن شرایط گل اول را دریافت کنیم. قبلش روی دروازه دو تیم هیچ موقعیت خطرناکی

کلانتری: لایق شکست نبودیم

سرمربی فجرسپاسی معتقد است با وجود شکست مقابل ذوب آهن لایق واگذاری این بازی نبودند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: شاید هیچکس فکر نمی کرد که در آن شرایط گل اول را دریافت کنیم. قبلش روی دروازه دو تیم هیچ موقعیت خطرناکی وجود نداشت. در برد و باخت همه با هم هستیم و مسئولیتش را به عهده داریم. بعضی مواقع چنین شرایطی را درک نمی‌کنید و سخت است روی یک اشتباه کوچک گل دریافت کنید. درست است این بازی را واگذار کردیم اما لایق شکست نبودیم.

او ادامه داد: این پیروزی مبارک ذوب آهنی‌ها باشد. روند ما خوب است و داریم خوب بازی می‌کنیم اما امیدوارم بتوانیم در خط حمله بهتر کار کنیم تا در بازی‌های بعد موفق‌تر عمل کنیم. امروز همه رقبای ما بازنده شدند و ما هم باید تلاش کنیم که در دو بازی آینده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. گرفتن سه امتیاز قبل از نیم فصل خیلی خوب است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها