کد خبر : 116268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

کمک به بهبود وضعیت تشخیصی درمانی با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین

کمک به بهبود وضعیت تشخیصی درمانی با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مرکز خدمات تخصصی آزمایشگاه تشخیص پزشکی و مسئول آموزشی جهاددانشگاهی مرکز قائنات از کمک به بهبود وضعیت تشخیصی درمانی با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین خبر داد. مرضیه امینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه آزمایشگاه جهاد دانشگاهی در دی ماه 98 به دلیل کمبود آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و براساس درخواست و

کمک به بهبود وضعیت تشخیصی درمانی با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مرکز خدمات تخصصی آزمایشگاه تشخیص پزشکی و مسئول آموزشی جهاددانشگاهی مرکز قائنات از کمک به بهبود وضعیت تشخیصی درمانی با تاسیس آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین خبر داد.

مرضیه امینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه آزمایشگاه جهاد دانشگاهی در دی ماه 98 به دلیل کمبود آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و براساس درخواست و پیگیری مسئولین در سطح شهرستان با توجه به جمعیت قابل توجه شهرستان قائنات و زیرکوه، با همراهی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، خیرین حوزه سلامت و پشتیبانی مسئولین شهرستان آغاز شد.

وی افزود: مکان این آزمایشگاه توسط خیرین و دلسوزان حوزه سلامت تخصیص یافت و متناسب با نیاز بهسازی شد.  بیش از پنج میلیارد تومان تجهیزات برای آزمایشگاه خریداری شد که نماینده شهرستان قائنات، سازمان برنامه و بودجه، خیرین و جهاددانشگاهی نقشی کلیدی در تامین این اعتبار داشتند. لازم است از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بویژه آقای دکتر نوبخت در تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز تشکر و قدردانی کنم.

مدیر مرکز خدمات تخصصی آزمایشگاه تشخیص پزشکی جهاددانشگاهی مرکز قائنات بیان کرد: در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی قاین طی بررسی‌ نیازهای شهرستان، آزمایش‌های موردنیاز مردم از جمله هماتولوژی، هورمون، غربالگری و … صورت می‌گیرد و از طرفی با توجه به شناسایی محرومیت منطقه تصمیم عقد قرارداد با اکثر بیمه‌ها به منظور کاهش هزینه‌ها اخذ شد.

امینی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی علمی پژوهشی است که اعتبار خود را از شهروندان می‌گیرد و با این نگاه که مرکز جهاد دانشگاهی با مردم و برای مردم است آماده خدمات بیشتر پزشکی در حوزه‌های مختلف با همکاری پژوهشگاه رویان،پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی خراسان رضوی هستیم.

وی یادآور شد: با تلاش برای توسعه خدمات، در آینده‌ای نزدیک شاهد خدمات‌گسترده پزشکی با توان جهاددانشگاهی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها