کد خبر : 175118
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

گلایه عضو شورای شهر تهران از شرکت ارتباطات سیار شهرداری

گلایه عضو شورای شهر تهران از شرکت ارتباطات سیار شهرداری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از کوتاهی شرکت ارتباطات سیار سازمان فاوای شهرداری گلایه کرد. به گزارش ایسنا، احمد صادقی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که تذکر من به شرکت ارتباطات سیار سازمان فاوای شهرداری است، گفت: بر اثر بی‌توجهی و بی‌مبالاتی این

گلایه عضو شورای شهر تهران از شرکت ارتباطات سیار شهرداری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از کوتاهی شرکت ارتباطات سیار سازمان فاوای شهرداری گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که تذکر من به شرکت ارتباطات سیار سازمان فاوای شهرداری است، گفت: بر اثر بی‌توجهی و بی‌مبالاتی این شرکت و در عین بی‌تفاوتی کسانی که عرق مدیریت شهری ندارند و هر از چندگاهی به شهرداری مامور می‌شوند، به نظر می‌رسد در حال برگشت به محل کار خود رد پای آنها برای کاهش درآمدهای شهری مشهود است، به ‌گونه‌ای که در این بی تفاوتی اثر خود را  در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ دولت گذاشته است.

وی اضافه کرد: در بند «ه» تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ آمده است که به منظور توسعه شبکه ملی اطلاعات، دستگاه‌ها و نهادها از جمله شهرداری مکلف هستند که امکانات خود از جمله ابنیه، زیرساخت‌ها، کانال و غیره را وفق تعرفه‌های تنظیم مقررات در اختیار اپراتورهای مخابرات قرار دهند. این در حالی است که تا به امروز تعرفه مکان‌یابی و مجوز نصب دکل‌ها از سوی شورا مشخص می‌شد و درآمد آن نیز به عنوان درآمد به حساب شهرداری ریخته می‌شد.

صادقی ادامه داد: از شهردار می‌خواهیم در دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف این بند اقدام کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها