کد خبر : 208709
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

گوگل الگوریتم صفحه‌آرایی خود را به‌روزرسانی می‌کند

گوگل الگوریتم صفحه‌آرایی خود را به‌روزرسانی می‌کند

  مت کاتز، رئیس اسپم جستجوی گوگل، اعلام کرد که گوگل الگوریتم صفحه بندی خود را به روز رسانی کرده است. این فیلتر که به عنوان الگوریتم Top Heavy نیز شناخته می شود، رتبه یک صفحه وب را با تبلیغات بیش از حد در بالای صفحه کاهش می دهد یا اگر تبلیغات برای کاربران بیش

 

مت کاتز، رئیس اسپم جستجوی گوگل، اعلام کرد که گوگل الگوریتم صفحه بندی خود را به روز رسانی کرده است. این فیلتر که به عنوان الگوریتم Top Heavy نیز شناخته می شود، رتبه یک صفحه وب را با تبلیغات بیش از حد در بالای صفحه کاهش می دهد یا اگر تبلیغات برای کاربران بیش از حد منحرف کننده تلقی شود. 

 

 

مت کاتز، رئیس اسپم جستجوی گوگل، اعلام کرد که گوگل الگوریتم صفحه بندی خود را به روز رسانی کرده است. این فیلتر که به عنوان الگوریتم Top Heavy نیز شناخته می شود، رتبه یک صفحه وب را با تبلیغات بیش از حد در بالای صفحه کاهش می دهد یا اگر تبلیغات برای کاربران بیش از حد منحرف کننده تلقی شود.

 

کاتس گفت که این الگوریتم پنجشنبه گذشته، 6 فوریه به روز شده است. این توییت اوست:

 

دوستان SEO: ما اخیراً یک به‌روزرسانی از این الگوریتم را راه‌اندازی کردیم: https://t.co/KKSXm8FqZW قابل مشاهده برای جهان خارج در ~ فوریه. 6.

 

— مت کاتز (@mattcutts) 10 فوریه 2014 

 

پس زمینه روشن و بازیابی از Top Heavy

الگوریتم صفحه آرایی چیست؟ همانطور که در ابتدا از گوگل نقل کردیم:

 

ما شکایت هایی از کاربران شنیده ایم مبنی بر اینکه اگر روی نتیجه کلیک کنند و یافتن محتوای واقعی مشکل باشد، از این تجربه راضی نیستند. به جای پیمایش به پایین صفحه و پشت سر گذاشتن تعداد زیادی تبلیغات، کاربران می خواهند فوراً محتوا را ببینند.

بنابراین سایت هایی که محتوای «بالاتر» زیادی ندارند می توانند تحت تأثیر این تغییر قرار گیرند. اگر روی یک وب‌سایت کلیک کنید و بخشی از وب‌سایتی که ابتدا می‌بینید محتوای قابل مشاهده زیادی در بالا نداشته باشد یا بخش بزرگی از صفحه اولیه صفحه اصلی سایت را به تبلیغات اختصاص دهید، این خیلی خوب نیست. تجربه ی کاربر.

 

چنین سایت هایی ممکن است در آینده رتبه بالایی نداشته باشند.

 

همچنین به مقاله اصلی ما در مورد زمانی که Top Heavy برای اولین بار منتشر شد، مراجعه کنید، برای راهنمایی در مورد اینکه چگونه سایتی که گرفتار شده است ممکن است برای هر گونه تغییری که برای بازیابی رتبه‌ها ایجاد می‌کند تا نسخه بعدی منتظر بماند.

ما شکایت زیادی در جامعه SEO در حدود 6 یا 7 فوریه در مورد هر به‌روزرسانی مانند این ندیده‌ایم، که نشان می‌دهد نسبت به زمانی که Google فیلترهای دیگری مانند الگوریتم‌های پاندا یا پنگوئن را به‌روزرسانی می‌کند، سایت‌های کمتری را تحت تأثیر قرار داده است.  

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها