کد خبر : 130351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

یک طلا و یک نقره ره‌آورد تیم کوراش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی

یک طلا و یک نقره ره‌آورد تیم کوراش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک نقره تیم کوراش بانوان استان در رقابت‌های قهرمانی بانوان کشور خبر داد. “حمید زرین تاج” با بیان این خبر افزود: تیم کوراش بزرگسالان بانوان استان در رقابت های قهرمانی بانوان کشور که در استان خراسان شمالی و بجنورد

یک طلا و یک نقره ره‌آورد تیم کوراش بانوان کهگیلویه و بویراحمدی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک نقره تیم کوراش بانوان استان در رقابت‌های قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

“حمید زرین تاج” با بیان این خبر افزود: تیم کوراش بزرگسالان بانوان استان در رقابت های قهرمانی بانوان کشور که در استان خراسان شمالی و بجنورد برگزار شد، موفق به کسب یک مقام قهرمانی و مدال طلا و یک مقام دومی و مدال نقره این مسابقات شد.
وی اظهار کرد: رقابت های کوراش بانوان کشور از ۱۸ تا ۲۱ اسفندماه در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.
مسئول روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اولی و مدال طلا طاهره آذر پیوند در وزن ۵۲ کیلوگرم و مدال نقره عظیمه معین زاده در وزن ۸۷ کیلوگرم این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: در تیم اعزامی طاهره آذر پیوند، سعیده مطهری منش، عظیمه معین زاده، نجمه حسن ساز، زهرا جعفری، شیدا پور جشیره، طاهره حبیبی و سیده زهرا سادات تقوی حضور داشتند. نسرین بامنشین نایب رئیس هیات استان بعنوان مربی و پریسا هوشمندی به عنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، این موفقیت را به جامعه ورزش استان، هیات ووشو و کوراش استان تبریک عرض می کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها