کد خبر : 70182
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند

۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند

 معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی شهرستان مشغول فعالیت هستند. احمد گودرزیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز ۱۸ شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار بستری‌شدگان افزایش یابد با کمبود نیرو و امکانات درمانی و بهداشتی

۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند

 معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی شهرستان مشغول فعالیت هستند.

احمد گودرزیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که امروز ۱۸ شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا و آمار بستری‌شدگان افزایش یابد با کمبود نیرو و امکانات درمانی و بهداشتی روبرو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با کمبود پزشک در مراکز درمانی روبرو هستیم که در این راستا از پزشک‌های عمومی دعوت کردیم پای کار بیایند که موفق نشدیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ۱۴۴ پرستار غیربومی در مراکز درمانی بروجرد مشغول فعالیت هستند که برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران و کادر درمان غیربومی به شهرهای خود بازگردند و پرستاران بومی در مراکز درمانی شهرستان به کار گرفته شوند.

گودرزیان اضافه کرد: برای تجهیز مرکز زرینکوب این شهرستان ۵۰ تخت از خوابگاه‌های دانشجویی تأمین‌شده و اکنون نیز سه سالن ورزشی برای بستری بیماران کرونایی تهیه و تأمین شده است.

امام‌جمعه بروجرد حجت‌الاسلام سید علی حسینی نیز در این جلسه، اظهار کرد: در دین ما به‌شدت به طب، بهداشت و درمان اهمیت داده شده است.

وی تصریح کرد: امروزه ما به‌شدت به وجود پزشکان متخصصان پرستاران و کسانی که با جان مردم سرکار دارند نیازمند هستیم زیرا می‌توانند جان مردم عزیز کشورمان را نجات دهند و انصافاً خوب تلاش کردند پزشکان، پرستاران سنگ تمام گذاشتند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها