کد خبر : 2476
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

آزمون آموزش و پرورش با رعایت کامل پروتکل‌ها در شیراز برگزار شد

آزمون آموزش و پرورش با رعایت کامل پروتکل‌ها در شیراز برگزار شد

 رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شیراز همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. مظاهر بابایی جمعه ۱ مرداد در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت: این آزمون ویژه معلمان قرآن، طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بود که

آزمون آموزش و پرورش با رعایت کامل پروتکل‌ها در شیراز برگزار شد

 رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شیراز همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مظاهر بابایی جمعه ۱ مرداد در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگاران گفت: این آزمون ویژه معلمان قرآن، طرح امین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بود که همزمان با سراسر کشور و توسط جهاد دانشگاهی فارس، در شیراز برگزار شد.

بابایی تعداد شرکت کنندگان را ۶۶۵ نفر اعلام و اضافه کرد: این آزمون در محل دانشگاه صنعتی شیراز و از ساعت ۹ تا ۱۱ امروز جمعه اول مرداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴۱۲ نفر از معلمان قرآن و مدرسان طرح امین در این آزمون شرکت کردند، افزود: تلاش در برگزاری این آزمون رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود که در کنار سایر استانداردهای برگزاری آزمونهای استخدامی از سوی جهاددانشگاهی لحاظ شد.

بابایی با بیان اینکه در استان فارس تنها یک حوزه امتحانی در نظر گرفته شده بود که آن هم دانشگاه صنعتی شیراز انتخاب شده بود، گفت: نتایج آزمون نیز در ماه جاری اعلام خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از دیگر حوزه هاییست که جهاددانشگاهی به آن ورود و به حمدالله موفق عمل کرده است.

بابایی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر و جهاددانشگاهی توانسته است خدمات خوبی را در موضوع برگزاری آزمون در کشور و استان فارس ارائه کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها