کد خبر : 2338
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸

آزمون داخلی آموزش یاران مستمر نهضت سوادآموزی در همدان برگزار شد

آزمون داخلی آموزش یاران مستمر نهضت سوادآموزی در همدان برگزار شد

 معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری آزمون داخلی آموزش‌یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۹۲ در استان، خبر داد. عبدالله میرزابیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی و مدرسان طرح امین و

آزمون داخلی آموزش یاران مستمر نهضت سوادآموزی در همدان برگزار شد

 معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری آزمون داخلی آموزش‌یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۹۲ در استان، خبر داد.

عبدالله میرزابیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:
آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۹۲ روز جمعه یکم مردادماه، همزمان با سراسر کشور در استان همدان، برگزار شد.

میرزابیگی تصریح کرد: در این آزمون ۸۸ نفر شرکت کردند که در میان این افراد،چهار آقا و ۸۴ خانم، حضور داشتند و افرادی که امروز در این آزمون شرکت کردند در صورت قبولی باید در پودمان‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و در صورتی که در این پودمان‌ها قبول شدند به عنوان نیروی آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام و طرح سوالات، توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی انجام شده و زمان اعلام نتایج، متعاقباً اعلام خواهد شد.

میرزابیگی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی، مطرح کرد: این آزمون با هماهنگی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای برگزاری آزمون تبدیل وصعیت نهضتی‌ها و معلمان قرآنی، از ستاد ملی مدیریت کرونا دریافت شده‌است، گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها