کد خبر : 5762
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

خدمات رایگان به متقاضیان چرم‌دوزی در اردبیل ارائه می‌شود

خدمات رایگان به متقاضیان چرم‌دوزی در اردبیل ارائه می‌شود

  معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیش از ۹۰ نفر متقاضی رشته‌ تولیدات چرمی دست‌دوز استان خدمات رایگان دریافت کرده‌اند. بهرنگ کوهی با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه کسب و کارهای خانگی و کمک به اقتصاد خانواده‌ها از جمله اهداف اصلی طرح مشاغل خانگی است

 خدمات رایگان به متقاضیان چرم‌دوزی در اردبیل ارائه می‌شود

  معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیش از ۹۰ نفر متقاضی رشته‌ تولیدات چرمی دست‌دوز استان خدمات رایگان دریافت کرده‌اند.

بهرنگ کوهی با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه کسب و کارهای خانگی و کمک به اقتصاد خانواده‌ها از جمله اهداف اصلی طرح مشاغل خانگی است که در این راستا متقاضیان که اکثر آنها از زنان خانه‌دار هستند، خدمات رایگانی در زمینه استعدادسنجی، مشاوره و آموزش تخصصی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: تعداد دیگری از متقاضیان تولیدات چرمی دست‌دوز استان در حال گذراندن دوره‌های آموزشی و مشاوره تخصصی هستند که با اتمام دوره‌های مذکور آمار ارائه شده افزایش دو برابری خواهد داشت.

کوهی ادامه داد: علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی ایجاد شده، کلاس‌های آموزش تخصصی و مشاوره با همکاری مدرسان مجرب، جوان و فعال به‌ صورت تلفیقی از دوره‌های مجازی و حضوری برگزار شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها