کد خبر : 2774
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

رکوردشکنی مصرف برق خوزستان در ۳ روز پایانی تیر

رکوردشکنی مصرف برق خوزستان در ۳ روز پایانی تیر

 سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور از رکوردشکنی پیاپی مصرف برق در سه روز آخر تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان خبر داد. کیومرث زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۹ تا ۳۱ تیرماه) رکورد مصرف برق در شبکه برق منطقه‌ای خوزستان در سال جاری، سه بار متوالی شکسته شد و

رکوردشکنی مصرف برق خوزستان در ۳ روز پایانی تیر

 سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور از رکوردشکنی پیاپی مصرف برق در سه روز آخر تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان خبر داد.

کیومرث زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۲۹ تا ۳۱ تیرماه) رکورد مصرف برق در شبکه برق منطقه‌ای خوزستان در سال جاری، سه بار متوالی شکسته شد و رکوردهای جدیدی به ثبت رسید.

وی افزود: در روز سه‌شنبه میزان مصرف به ۸ هزار و ۱۸۷ مگاوات رسید. همچنین در روز چهارشنبه رکورد ۸ هزار و ۳۰۰ مگاوات و در روز پنج‌شنبه رکورد ۸ هزار و ۴۸۹ مگاوات در شبکه به ثبت رسید.

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور تصریح کرد: هم‌زمانی دمای بالا ۵۱ درجه و رطوبت بالا سبب افزایش تصاعدی دمای احساسی می‌شود و این مساله دلیل افزایش مصرف برق و این رکوردزنی‌های پیاپی است.

زمانی عنوان کرد: این رکوردها در شرایطی رخ داده که بار صنایع سنگین که حدود یک هزار مگاوات است، محدود شده بود و تنها مجاز بودند از شب تا صبح که مصرف شبکه کاهش پیدا می‌کند، به تولید محصول بپردازند.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی دماهای بالای ۵۰ درجه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، مردم نهایت همراهی را با صنعت برق داشته باشند تا شاهد خاموشی در استان نباشیم.

زمانی گفت: از مردم خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم مانند گذشته با همکاری و مدیریت مصرف برق، در عبور بی خطر از تابستان گرم و شرجی امسال و حفظ پایداری شبکه، صنعت برق را همراهی کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها