کد خبر : 132800
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

1087 تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

1087 تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 1087 تن اقلام اساسی در مرکز استان و شهرستان ها در حال توزیع مردمی است. عباس جرجانی، امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در چهاردهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: از ابتدای سال جاری حدود 11 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در

1087 تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 1087 تن اقلام اساسی در مرکز استان و شهرستان ها در حال توزیع مردمی است.

عباس جرجانی، امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در چهاردهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: از ابتدای سال جاری حدود 11 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تامین و جذب شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از این میزان، حدود 10 هزار تن انواع اقلام اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی تاکنون توزیع شده است و همچنین 958 تن شکر نیز در حال جذب است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد و پیش بینی‌های لازم برای جذب و ذخیره سازی اقلام اساسی صورت گرفته، افزود: در سال جاری همراهی و همکاری دستگاه های عضو کمیسیون در راستای تامین و توزیع اقلام اساسی، تنظیم بازار و نظارت بر این مهم در کاهش التهاب و تنش در سطح بازار بسیار موثر بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از روز جاری خبر داد و افزود: 800 تن میوه تنظیم بازار از نوع سیب با قیمت 10 هزار تومان و پرتقال با قیمت 11 هزار و 800 تومان برای ایام پایانی سال و نوروز 1400 تامین و توزیع آن آغاز شده است.

جرجانی به تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال و نوروز اشاره و اظهار کرد: در این راستا تیم های بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، سازمان بسیج اصناف، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ویژه این ایام تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ صبح و بعدازظهر و همچنین در روزهای تعطیل بر بازار کالا و خدمات نظارت و کنترل خواهند داشت.

علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم از انجام بیش از 95 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان و تشکیل یک هزار و 561 فقره پرونده تخلف و برگشت بالغ بر 26 میلیارد و 500 میلیون ریال به شاکیان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها