کد خبر : 197496
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

20 درصد صرفه جویی در خرید Xbox Series S + SteelSeries Arctis 3 در این روز پرایم آمازون

20 درصد صرفه جویی در خرید Xbox Series S + SteelSeries Arctis 3 در این روز پرایم آمازون

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي معاملات پرایم روز آمازون به بازیکنان این شانس را می‌دهد که کنسول Xbox Series S به همراه یک جفت هدفون را با نرخ تخفیفی خریداری کنند. فروش روز پرایم آمازون به طور کامل آغاز شده است، و برای دو روز آینده، اعضای آمازون پرایم

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي معاملات پرایم روز آمازون به بازیکنان این شانس را می‌دهد که کنسول Xbox Series S به همراه یک جفت هدفون را با نرخ تخفیفی خریداری کنند.

فروش روز پرایم آمازون به طور کامل آغاز شده است، و برای دو روز آینده، اعضای آمازون پرایم به تخفیف های بزرگ از تمام مناطق وب سایت دسترسی خواهند داشت.

Save 20% on an Xbox Series S + SteelSeries Arctis 3 This Amazon Prime Day

Prime Day از 12 ژوئیه تا 13 جولای اجرا می شود و مجموعه ای از بازی ها، لوازم جانبی و فناوری را برای گیمرها از همه نوع ارائه می دهد. نگاهی به سایت آمازون نشان می دهد که عناوین متعدد، اعم از جدید و قدیمی، برای چند روز آینده یا تا زمانی که موجودی تمام شود، تخفیف دارند. با این حال، یک معامله ممکن است برای بازیکنانی که به دنبال جهش برای ارتقاء کنسول بازی ویدیویی خود هستند، جذاب باشد.

هدست بازی سیمی Xbox Series S و SteelSeries Arctis 3 بسته‌ای است که در حال حاضر شاهد کاهش ۲۰ درصدی بوده و با قیمت ۲۹۴.۹۸ دلار به فروش می‌رسد. این هدست 75 دلار کمتر از RPP اصلی 369.98 دلار است و هدست در حال حاضر در رنگ‌های سیاه یا سفید ارائه می‌شود که هر دو به خوبی با کنسول نسل بعدی مایکروسافت جفت می‌شوند. این هدفون سیمی دارای میکروفون با کیفیت استودیویی و قابلیت حذف نویز داخلی است و به نظر می رسد یکی از محصولات با رتبه بالاتر در آمازون با بیش از 20000 بررسی باشد.

همراه با هدفون، ستاره این باندل Xbox Series S است. این واحد در حال حاضر ارزان‌ترین راه برای نسل بعدی کنسول است، و در حالی که خود کنسول ممکن است ویژگی‌های کمتری نسبت به Xbox Series X داشته باشد، کنسول همچنان می‌تواند ۱۲۰ فریم بر ثانیه را روی آن ارائه کند. بازی های پشتیبانی شده با هزینه مقرون به صرفه تر. این باندل همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که به آخرین بازی ها از طریق پخش جریانی یا دانلود از طریق سرویس Xbox Game Pass دسترسی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها